Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 10 Januari 2012

Hot : Saya pun pernah kena liwat dengan Anwar Ibrahim - Yuri



Siapa yuri?

Yuri ialah mangsa liwat terbaru anwar ibrahim. Yuri telah membuat pengakuan secara terbuka menerusi facebook. Dan pengakuan tersebut kemudiannya telah disebarkan oleh blogger taipingmali untuk siasatan polis.

Ya.

Aku terpaksa cakap benda neh terang-terang2. Sila jangan marah aku kerana bersikap jujur. Bukan niat aku nak menulis secara terbuka disini. Tapi keadaan memaksa aku untuk berterus terang. Jadi, aku minta sangat kepada geng2 umno dan bn agar jangan marah.

Yang sebenarnya, korang punya kebodohan neh ada limit ke takde hah?

kah kah kah

Woittt tolong lah wehh...

Semalam papa gomo kata pakcik umur 50 tahun diliwat dsai empat hari lepas dan akan disiasat tak lama lagi. La neh si yuri indonesia sesat mana pula mengaku diliwat dsai. Woitt selepas neh satu dunia mengaku kena liwat dengan dsai woitt..

kah kah kah

Tak boleh blah lawak neh weh.

Sumber : sini.

Ameno  : Kelako siot..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...