Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 22 Januari 2012

Ini lah rupa ketua geng2 pengacau majlis ABU semalam...

" BANGSAT "

" BERAMBOS "

" LAGI SEKALI DATANG, MAMPOS KORANG "

Antara kata2 yang keluar dari lelaki berbaju hitam neh. Keji gila. 

Lihat bawah neh sat ; 





Kat atas neh antara petikan video yang aku snapshot. Memang bengong bebudak neh. Takde pasey cari pasey. Dah larh datang tanpa di undang, siap ugut2 dan belasah orang lagi. 

Lihat sedutan video kat bawah neh ;

 


1. Dorang datang memekik2 dan menyuruh orang menghentikan majlis. Sapa nak layan? Kalau nak debat, buat cara debat.

2. Lepas tue sepahkan risalah. Ketika nak berjalan keluar lelaki baju hitam tue pijak risalah, dan lelaki india tue tolak dia sebab lelaki baju hitam tue pijak risalah tapi lelaki baju hitam pergi tumbuk pakcik india. Yang aku tabik kat pakcik india neh, dia boleh sabar. Kalau aku g mampos lah kau. Memang aku balas balik beb. S***.

3. Dah sepahkan risalah, buat hal di luar dewan. Bendera, benda2 yang bergantung dan gerai2 peniaga di kacau. Gerai peniaga aku tengok milik orang islam sebab nampak dia pakai kopiah.

4. Lepas bagi warning dan maki hamun dorang nak blah tapi tak jadi hanya sebab orang india tue balas pigidah. Kalau aku, aku jawab je pergi mampos.

5. Dia datang balik ramai2 masuk dewan, sepahkan botol air, bawa masuk motor, kayu, tendang kerusi. Dalam dewan ada perempuan cina, india, ada lelaki yang bawa anak kecil, ada orang tue dan beberapa tetamu yang baru sampai sedang duduk.

6. Lepas dah buat hal lebih kurang bagai depa keluar balik. Itu pun sebab selepas itu geng2 ABU yang baru habis bersolat sampai di lokasi dan jumlah mereka jadi ramai sehingga memaksa geng2 gila tue berundur ke seberang jalan.

Yang aku benci gila dalam kes neh satu je. Korang bayangkan kalau yang buat neh geng2 pr? Polis sure tahan depa. Tapi yang neh ada polis tahan? Ada polis heran? Budak2 yang ugut memain bunuh dalam fb polis dan2 boleh tahan yang neh tak boleh plak?

Siap ada bukti beb. Siap nampak muka lagi. Polis apsal tak tahan mereka masuk balai? Apakah seseorang itu bebas berbuat apa sahaja hanya semata2 mereka neh penyokong umno dan bn? Jika ya, terima kasih banyak2 polis. Terima kasih. Kini aku ada satu lagi sebab kenapa umno dan bn wajib dimamposkan waima dengan darah aku sekalipun. Bai.  

Updated ;

Nama lelaki baju hitam itu BAHAROM.



Polis, mana polis? Mana? Jangan bias beb.
 
Ameno : Undang2 bias.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...