Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 31 Januari 2012

Ceramah Hasan Ali ramai ke tak ramai semalam?

Confused aku beb. Ramai ke tak ramai sebenarnya? Lihat bawah neh dulu ;




Semalam wall sahabat bagitau bahawa ceramah hasan ali neh tak ramai. Dia baca update dari TKO. Dan blogger kerajaan pula cakap pehh memang ramai gileww wa cakap lue. So aku pun taktau benda neh ramai ka tak ramai ka atau apa ka.

Bagi aku isu ceramah hasan ali neh ramai ka tak ramai memang penting. Sebab? Sebab kita nak tengok sejauh mana apa yang berlaku pada hasan ali boleh memberikan kesan kepada pas dan pr. Sebab tue kita kena amek note ceramah dia ramai ka tak ramai.

Kita juga kena sampaikan apa yang benar. Maksudnya disini ialah jika ramai kena cakap ramai dan jika tak ramai kena cakap tak ramai. Jangan menipu fakta dan apa sahaja sebab apa kalau kita tak diberitahu gambaran yang sebenar maka kita akan fikir bahawa pemecatan hasan ali neh tiada impak walhal sebaliknya. 

Bila kita disajikan dengan info yang palsu maka kita tidak akan nampak masalah yang sebenar sehingga mengabaikan masalah terbabit. Ini yang kita tidak mahu. Biar kita tahu apa masalah kita sebab kita boleh bersedia cari jalan untuk atasi masalah yang timbul. Itu yang paling baik. So, ada sesiapa boleh bagitau tak samada ceramah hasan ali semalam ramai ka tak ramai?

Ameno : Hasan Ali start berkempen pasal islam atau pasal nak burukkan pas?

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...