Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 16 Januari 2012

Bukti dana NFC digunakan untuk bayar kad kredit Shahrizat anak beranak.

Ohoiii..

Kalau dah masuk news tue, confirm lah si shahrizat memang tersepit dengan pendedahan terbaru enh. PKR takan bengong2 nak bercakap tanpa bukti. Di sini aku bagi beberapa bukti yang penting untuk tatapan dan sebaran kekawan.

Lihat bawah neh ;









Benda penting yang aku perasan disini ;

1. Bayaran kad kredit dibayar guna account syarikat. Wahh.. gaji dah besar gedabak. Takan belanja sendiri pun minta company lagi?

2. Bayar pergi kelab apa bagai pun guna wang syarikat. Hak ek ne betul lah depa neh beb.

3. Bil telefon standard riban2 sebulan. Bayangkan sampai ada yang cecah rm5k. Company bayar gak tue. 

4. Bayaran kepada beberapa orang tanpa details lanjut. Ada sorang tue dapat sehingga rm8k. Tak tahu sebab apa kerana butiran langsung tidak dinyatakan. Ko, kalau nak bagi orang lapan ribu, takan main bagi jek beb? At least mesti ada details bagai. 

5. Dua kali solaris beli computer. Hairan den. 10 unit pc = rm26,000 +++. Aku tak persoal harga sebab tak faham komputer apa yang dia beli tapi 2 kali beb dalam tahun yang sama dengan jarak bulan yang bukan jauh sangat. Napa? Takan komputer tue dah rosak?

Butiran neh seme aku dapat dari keadilan yang dah mula edarkan cashbook nfc siang tadi. Lebih kurang macam akaun keluar masuk. Bagi yang nak semak detail dan kaji sendiri boleh download disini. Bagi yang malas nak download, boleh copy di atas dan sebarkan di wall memasing. 

Nasihat aku pada sharizat dan family co, tolong buka pintu penjara sendiri sebelum rakyat tolong buka kan. Ada caranya nak berniaga. Berniagalah betul2. Neh sampai dah berjoli sakan bagai.. tolonglah. Takde masa aihhh orang nak redha lagi dengan penyelewengan nfc neh. Takde masa beb. Bai.

Ameno : Berjoli sakan beb. 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...