Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 1 Disember 2011

NFC: Polis sahkan tiada unsur pecah amanah, seleweng



Kah kah kah

Polis, 

Dengarlah nasihat aku neh.

Kembalilah semula kepada fitrah ko. Fitrah pdrm ialah membela keadilan, membanteras kejahatan. Tapi apa yang dilakukan oleh pdrm kini ialah berlawanan dengan fitrah. Ini salah. Sebagai manusia ko tak boleh melawan fitrah. Ini salah. Malahan berdosa kerana ini melibatkan kezaliman yang menganiaya orang lain [rakyat]. 

RM250juta bukan satu angka yang kecil yang boleh diselindungkan oleh pdrm dan sprm dan dalam masa yang sama mengharap agar rakyat menerima penjelasan2 tersebut. Aniya polis. Choltey aniya. Jangan harap dan jangan hadap rakyat akan hihihaha dan okey2 wa terima penjelasan pdrm. Wa respect. Aniya. Rakyat akan ludah ko balik. Pasal disini terang2 ko dah salah gunakan kuasa untuk menghalalkan penyelewengan.

Jadi pdrm, kembalilah semula kepada fitrah ko. Kembalilah sebelum ko dimamposkan oleh Allah swt. Dunia akhirat ko pasti menyesal. Ini janji Allah swt pada penzalim. Bukan janji aku. Samada kami tahu ataupun tidak saat ko mendapat balasan itu bukan point. Pointnya ialah janji Allah swt itu pasti hadir. Cepat atau lambat. 

Ameno : Terang lagi bersuluh pun dibekapnya lagi. Heh.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...