Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 11 Disember 2011

Inilah dalang disebalik video hina hudud part II

Peh..

Kali neh lebih banyak details mengenai mata2 = ajaff didedahkan. Mula2 tengok gambar neh terlebih dahulu ;


Lelaki yang memakai baju putih di dalam gambar atas neh dipercayai mata2 = ajaff.  Bagaimana kesimpulan neh dibuat? Ia dibuat berasaskan kepada hujah di bawah neh ;

Dari komen matamata di SINI:

Saye Mohamed Bin Abdullah mempunyai 2 orang isteri dan 11 orang anak. 
Isteri pertama: 
A-Zainab Jussoh 
anak: 
1-Mohamad Redha
2-Nur Aisyah
3-Mohamad Suhaimi
4-Nurul Ain
5-Nurul Huda 
B-Rohani Zainal Abidin 
anak: 
1-Siti Fatimah
2-Al Hussein
3-Siti Khodijah
4-Ali Zainal Abidin
5-Siti Mariam
6-Siti Sarah

Begitulah serba sedikit tentang keluarga kami, malah masih ramai lagi ahli keluarge yang masih berade di Daek, Lingga, Bintan, Jakarta, Bandung, Jogja dll.

Jika anda termasuk dalam salasilah ini sila hubungi saye di
ajaff8@gmail.com atau matdollah2002@yahoo.com

Keluarga ajaff8 / matamata / matdollah:

Lihat printscreen di bawah neh. Aku yang petik dengan seksa guna pc adik aku yang juga memang agak seksa nak guna beb ;

Motif aku printscreen benda neh ialah nak suruh korang lihat date of comment neh. Lihat date dia tahun 2008. Aku nak highlight using arrow pun takley so korang kena click dan zoom pic neh dalam2 sehingga jumpa tarikh yang dimaksudkan.

Untuk rekod korang, pendedahan neh hasil dari kerjasama hanief, alang dan iar. Rujuk sini untuk bukti bergambar dan keterangan yang lain. 

Okey selepas komen neh terdedah, maka mereka pun menyelusuri fb yang dimiliki oleh mat dollah aka mata2 neh. Mula2 mereka menyiasat orang2 yang ada pertalian dengan mat dollah iaitu anak dia sendiri, lihat printscreen bawah neh ;


Dan melalui anak mat dollah iaitu Aisyah Mohammed aka Nur Aisyah [bapa dia nama Muhammad, dollah or mata2? den pun confused]inilah maka gambar di atas neh diperolehi. Namun ia masih dalam siasatan. Biasalah di fb neh. Macam2 boleh berlaku kan.

Selain dari pendedahan neh, mereka juga berjaya membongkar acc blogger yang dimiliki oleh ajaff tetapi ajaff dah amek langkah drastik dengan memadamkan or hide kan profile tersebut. Aku pun tak sempat nak tengok sebab baru online neh, tau2 je dia dah sorok seme. Lihat sini ===> profile ajaff disorokkan.

Sila baca juga sini pasal kegiatan ajaff dan penglibatan dia dengan umno.  Lagisatu ajaff neh dipercayai seorang programmer. So dia mahirlah bab2 editing, software, video, blog dan perkara2 yang berkaitan dengan nya. Hubungan dia dengan beberapa orang kuat umno selangor disamping kepandaian yang dia miliki dan kebetulannya pula haluan politik dia berpaksikan kepada bn maka tidak mustahil larh dia berhasil perolehi dana untuk produce drama pendek sembang rakyat.

Sayang, dia salahgunakan kelebihan yang dia miliki. Alangkah baiknya jika dia boleh mengajar rakyat bersembang dengan ilmiah, fakta dan bermoral. Ini tidak, ada ke perkara2 yang mengarut, menghina, perpecahan, fitnah dan mengeji disumbatkan kepada mentaliti rakyat dan dengan berbangga menamakan ia sebagai sembang rakyat? 

Rakyat sebenarnya marah dengan label tersebut kerana ia tidak mengambarkan apa yang rakyat sembangkan dalam dunia realiti beb. Rakyat juga berpendapat ia lebih sesuai dinamakan sebagai sembang umno. Hope tukarlah nama tue apatah lagi anda dah terbongkar kerana sendiri yang hina Allah swt. Bukan orang suka2 nak bongkar or marah si ajaff neh. 

Dia sendiri yang mendedahkan diri dia dengan perkara tersebut bilamana dengan sengaja membiarkan skrip menghina hukum hudud dibiarkan berada dalam video sembang hina hudud. Lue fikirlah sendiri. Lenkali janganlah sesekali biarkan kebencian lue terhadap pr dan pas menyebabkan lue tergamak hina perkara2 yang menyebabkan akidah lue goyang. Sekarang dah jadi macam neh sapa yang susah? Lue juga.

kah kah kah


Ameno : Ajaff, ruang tobat buat mue masih ada beb.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...