Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 9 Disember 2011

BH menipu Zahid Hamidi naik kapal selam buat apa?


Kalau dah lari buatlah cara lari. Ada aku kesah dia nak naik kapal selam tue bersama lim guan eng ? Aku tak kisah der. Aku tak heran pun dengan dia walaupun aku mengaku aku heran dengan apa yang dibuat oleh LGE dalam isu neh. 

Bagi aku, bagus gak seorang menteri merasai dan melihat sendiri kapal selam yang mahal nak mampos neh. Ini perlu supaya dia tahu bahawa setiap benda yang ada di dalam kapal selam terbabit terbentuk dari wang rakyat so pls lah jaga bebaik menda alah tue. 

Walaupun dah berlakunya penyelewengan tetapi nak elak or ubah sejarah dah tak boleh. Jalan yang ada sekarang ialah repair apa yang damage. Itu je lah. Jadi amat bagus bagi LGE merasai sendiri kehebatan KD TUN RAZAK neh. Tapi masalah nya yang buat aku hangin sekarang neh ialah bila BH mengedarkan berita palsu kepada aku dan mungkin juga esok lusa dia akan cetak berita palsu neh dalam paper dia.

Lihat bawah neh beb ;

Ini yang wa rasa nak maki neh. Benda macam neh pun nak menipu. Hak eley.. tah pape larh weh. Aku ingat orang pun tak heran lah samada zahid naik ke tak naik kapal neh. Buang masa larh menipu untuk jaga reputasi si zahid neh. Heh.

Namun boleh jadi juga yang bh memang tatau yang zahid tak naik kapal neh. Hehhehhe. Kalau itu berlaku aku say sorry je larh bh. Sapa suruh ko asyik menipu je selama neh. So kalau aku salah sangka pun ia hasil dari perbuatan2 ko yang lepas juga. Nak bersangka baik pun tengok gak pada sejarah seseorang itu weh, Okey bai.

Ameno : Zahid lari sebab ada program lain walhal program2 dia semua nya dirancang terlebih dahulu beb. Mmuahahaha..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...