Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 31 Oktober 2011

Anak Najib shopping sakan di Australia.


Peh.

Dia soh rakyat amalkan gaya hidup jimat cermat. Dia soh rakyat beli barang buatan malaysia. Dia soh rakyat percaya barangan buatan malaysia berkualiti. Tapi dia dan anak beranak dia amalkan perkara yang sebaliknya.

Takpe.

Itu bukan isu disini. Lantaklah apa anak dia nak buat dan berbelanja pun. Takde kena mengena pun dengan aku. Cuma nya aku heran. Apasal anak najib ikut serta dalam rombongan malaysia ke australia sempena CHOGM neh? Naik plane yang sama ka? Apa tugas dia sebenarnya? Nampaknya dia shopping sakan di sana. Adakah duit hotel dan blablablabla perbelanjaan yang lain ditanggung oleh diri sendiri ataupun kerajaan?

Adakah anak najib membeli belah barangan mewah yang beribu2 ausie dollar tue guna wang sendiri ataupun orang lain? Apakah perniagaan yang najib ada sehingga dia ada harta banyak2? 

Jangan salah faham. Aku tak kata najib orang miskin. Aku tahu dia kaya raya. Cuma dia perlu dedahkan harta dia kepada umum. Biar orang tahu siapa antara pemilik kasino di genting.  Supaya orang faham. Owh.. dari situ ka harta berkumpul? So orang akan faham akhirnya. Kenapa dia banyak duit. Dan kenapa dia tolak islam. Kan simple je. Heh. 

Ameno : Ahh.. anak najib. Tapi belum tentu anak rosmah. K. 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...