Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 15 Oktober 2011

Akta Murtad: Pas tidak boleh berdiam diri

Umno neh gila ke apa? Apa pula pas yang dituduh berdiam diri dalam akta murtad? PAS dua tiga kali bawa akta murtad masuk parlimen untuk kelulusan sebelum neh. Mana pernah dapat sokongan dari umno pun. Apa ke bodohnakmampos anak mahathir neh? Belajar tinggi2. Takan kepandaian ko memanipulasikan fakta je?

Baca bawah neh ;


Apa? Pas penghalang kepada akta murtad? Gila ke ko? Ada teguk arak ke sebelum berjumpa media neh?[tanya]. Kelakar gile statement yang dikeluarkan kat utusan neh. Statement putarbelit dan perasan nak mampos.

Woit anak mahathir yang dilantik menjadi menteri berdasarkan kroni dan bukan nya atas merit ko baca sini ;

1. Rumah besar ko tue guna duit sapa? Dari mana ko dan bapa ko dapat banyak duit? Ya, mencuri dan merompak wang rakyat juga haram.

2. Kilang arak dipunyai oleh siapa? Ya, benda tue juga haram.

3. Bisnes2 peranginan tue sapa punya? Ya, yang itu juga haram sebab guna tender atas kroni2 sendiri.

4. Menipu dan memutarbelitkan fakta tue apa? Ya, yang itu juga haram sebab memecahbelahkan perpaduan di kalangan rakyat.

5. Menolak undang2 islam itu apa? Ya, yang itu juga haram sebab menolak isi kandungan Alquran.

Aku malas bercakap bab peribadi pasal diri aku pun teruk. Tapi tolonglah cermin akhlak ko dulu mukhriz. Ko jangan pongpang pasal pas. Ko bukan orang yang layak pun. Kalau saifuddin, harussani ke, juanda ke, asri ke, apa ke, depa takpe. Akhlak dorang seiring dengan tuntutan islam. 

Terdapat banyak perbezaan dalam pandangan dan cara dorang buat kerja tetapi still mereka orang yang layak bercakap pasal neh. Ko? Ko tak layak langsung. Ko sendiri pun buat benda haram. Jangan ko sibuk cakap macam pas sokong benda haram pula. Jijik gile dengan orang hipokrit neh. Dia tayangkan diri dia macam baik sangat dan semua orang jahat walhal dia sendiri yang jahat. Siyes jijik.

Ameno : Lesbian ? Pengkid ? Gay ? Sapa tue ?

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...