Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 19 September 2011

Tiada bukti DNA datang dari sperma dan DNA dari mangkok tandas.


Lihat gambar di atas neh. Malaysiakini tunjuk gambar tandas neh dalam isu berkaitan perbicaraan kes fitnah liwat II dsai-sba. Malaysiakini belum lagi update sampai isu sperma dari mangkok tandas tapi portal lain macam keadilandaily dan tmi dah update pasal isu neh. Dari apa yang aku faham menerusi hujah mcdonald = pakar ahli kimia setelah membaca news ialah ;

1. Tiada bukti bahawa dna milik dsai yang berada di sba punya tutt.. datang dari sperma. Kat situ je dah membuktikan blogger umno memang berperangai keji sebab menonong tuduh sperma dsai melekat kat bontot si lembik tue.

2. doktor yang periksa sample pun takley bagi hujah dari segi perubatan bahawa dna yang dikatakan milik dsai itu datang dari sperma melalui analisis mcdonald.

3. Ini disebabkan doktor yang memeriksa saiful tidak menghadirkan bukti dari segi sainstifik bagi menyokong hujah dia bahawa dna = datang dari sperma = milik dsai. Setakat cakap je dna di bontot sba sepadan dengan dna dengan tuala good morning yang digunakan dsai then heboh secara besar2an bahawa dna = sperma dsai. Aku pun boleh macam tue..  cakap je larh.. bukti belakang citer. Bodoh siot. Benda neh tak sampai kat dalam paper arus perdana. Sampai ke mampos kena tipu dengan bn siot. Geram nya aku bila memikirkan hal tersebut.

4. Doktor yang memeriksa sba ada menemui dna daripada lelaki lain. Tapi dia tak siasat dna tersebut milik siapa. Bila ditanya doktor seah [doktor yang periksa sba] memberitahu bahawa dia menyimpulkan dna lelaki lain yang terdapat di bontot sba datang dari mangkok tandas. Lepas tue mcdonald bidas seah, dia cakap sba tak pergi tandas [berak] selama 2 hari sebab nak simpan bukti.

kah kah kah

Kalau pun sba berak + sebagainya sekalipun.. ada ke polis sanggup nak check bilik air rumah sba tue macam mana? Confirm ke tandas dia jenis tandas duduk ataupun cangkung? Dah masuk bab yang jijik2 plak. Aku pun geli nak menulis. Bangsat gile kes neh. Dan kalau sungguh transfer dna dari mangkok tandas ke bontot sba semasa sba tengah tetttt..  bukan kah logik ia datang dari adik beradik + ahli keluarga + sedara mara terdekat dia? Dah tue napa seah taknak jalankan siasatan ? Ataupun dia sebenarnya mengabaikan sample tersebut dengan sengaja disebabkan ada hal yang lain?

Terdapat jelas unsur2 pengabaian yang nyata dalam kes liwat neh. Belum pape dah cakap dna = sperma dsai walhal tiada bukti pun dna dsai datang dari airmani. Dan ada dna = yang dipercayai air main = sperma yang tidak dapat dibuktikan ia milik dsai tetapi secara rambang dikatakan ia adalah milik dsai. 

Seme neh hanya berlaku di mahkamah malaysia je. Dan seme kes neh berlaku hanya bersandarkan kepada bontot sba. Tiada bontot lain yang lebih powerful daripada bontot orang neh. Macam2 ada. Astro pun kalah. Heh.

Sumber : sini, sini dan sini.

Ameno : Umno pertahankan maruah diri guna bontot orang yang tak bermaruah.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...