Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 11 September 2011

Banner2 on the street, pergi mati lagi bagus.




So?

So?

So?

Soooooooooo?

Ada aku kesah dengan ko punya bangga? Perlu ke ko buat banner neh untuk inform satu dunia berapa2 jumlah orang yang ko dah bantu dan sekian2 citer? Tak perlu seme tue bhai. Tak perlu. Lue dah bantu, gua ucap tahniah sama lue sebab buat benda baik.. tapi bila lue dah bantu dan lue kasi heboh bantuan yang lue dah hulur melalui pampangan banner macam neh siyes gua rasa nak pijak lue. Nasib baik gua tak mampu nak pijak lue. Sebab tue gua berani cakap. Kalau gua mampu confirm gua pijak dulu, cakap kemudian.

kah kah kah

Dan najib razak.. gua memang respect lue dan bini lue banyak2. Memang lue promote habis program lue kat permatang pauh neh yer. Cantek.. gua dulu2 heran napa lue beria2 sangat promote diri lue tapi selepas program neh berakhir baru gua tahu napa.. rupanya lue takut takde orang datang yer? Dont worry najib.. rombongan2 luar yang di bawa masuk berjaya memeriahkan majlis lue. Tunggu je larh pendedahan blogger pakatan yang berada di sana. Informasi dah ada. Maybe dah disebarkan kot. Lue jangan risau, bikin malu sama lue memang kami dah biasa.

kah kah kah

Ameno : Takut dengan anwar rupanya.. ingatkan dengan bikmama je.. kah3x

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...