Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 20 Ogos 2011

Tolong siasat orang yang maki Allah swt neh sat..


Geng2 yang pandai siasat ip2 neh diminta tolong siasat identiti bomoh kambing neh sat. Dulu waktu aku mula2 kenal dia, dia suka kutuk2 ulama dan aku suspect dia pro kerajaan barisan. Tapi dah lama2 baru aku perasan dia hanya kutuk pas dan pas dan hanya pas. Hairan. 

Mungkin gak dia menyamar. Kata2 dia neh banyak merapu. Macam geng2 hajjah sitt. Tapi account bomoh kambing neh memang rapat dengan cybertroopers umno. Mungkin sebab sasaran kumpulan yang mereka kutuk tue sama kot.

Tapi apahal2 tolong siasat dulu coz aku tak berapa suka lah kalau orang macam neh wujud dalam bn ataupun pr sebab menyusahkan orang lain. Bayangkan ye ada berapa ramai orang bukan islam dan atheis boleh bebas menghormati dasar kebebasan beragama dan menghormati hak2 orang yang beragama? Ramai. Berbeza sahaja, tak semestinya kena kutuk2. Ko islam ka apa ka ko punya pasal lah. Aku tak patut masuk campur sebab bukan urusan aku.

Begitu juga lah berapa ramai orang islam yang menghormati dasar2 orang bukan islam dan hak2 mereka mengamalkan apa2 yang mereka sukai asalkan tidak menyusahkan kita. Ko bukan islam ka apa ka lantak ko lah, hak ko. Buat apa aku nak sibuk2 sangat?

So sebab tue aku cakap orang2 yang tak reti hormat agama orang lain neh patut mampos dan patut pupus. Belajar terima perbezaan. Kalau taknak hormat, cari bangunan sprm dan terjun sampai mampos. Sekian.

Nota : Aku percaya orang bn ka orang pr ka bila masuk bab kutuk mengutuk orang yang beragama memang dorang takan t0lerate.

Sumber : sini

Ameno : bomoh kambing neh geng2 hajjah sitt ka? <-- tanya je.

Share this

1 Response to " Tolong siasat orang yang maki Allah swt neh sat.. "

  1. aduh..semenjak AW bt homepage dia join versi mobile.ak payah la nk tgk komen..kadang2 page yg kite nk bace bile klik dia kembali balik ke halaman utama.ak test kt url buang ?m-1 masih x leh jgk masok versi desktop..harap masalh ini dpt diatasi.sb ak rase ramai skrang ni menbace gune mobile ye.mcm ak penguna tegar mobile internet .harap maklum

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...