Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 8 Ogos 2011

Pakcik sulong kenapa pakcik ada dua no ic?

Korang kenal tak pakcik sulong neh sapa? Aku pun tak kenal sapa. Aku baru kenal dia dua hari lepas. Dia neh ada dua no ic. Itu yang pelik sket. Takan kesilapan perkeranian lagi kot? Korang tengok bawah terlebih dahulu ;



Pada awalnya aku fikir alah rileks lah der. Orang nama serupa banyak whoorr di malaysia neh. Ce ko jangan cuak sangat. Then aku pun ronda2 kat SPR. Cuba korang tengok bawah neh pula ;


Arh sudah. Bukan nama je serupa. Rumah pun serupa bhai. Tempat mengundi pun serupa bhai. No ic lama / pasport / id pendatang == > [6290844] pun serupa gak bhai. Biar betul. Pakcik sulong ko kembar ka? Kalau kembar takan guna id pasport [kemungkinan, actually aku taktahu itu id apa] yang serupa?

kah kah kah

rileks pakcik sulong. Aku tanya je neh. Takde nak syak or kata bukan2. So pakcik sulong jangan segan2 menjawab. Kesilapan perkeranian dah terkeluar dari senarai jawapan pilihan yang pakcik ada. So jangan sesekali pakcik pakai reason itu lagi. Sekian. 


Info : TPU.

Ameno : Pakcik bongsu takdak ka?

Share this

0 Comment to " Pakcik sulong kenapa pakcik ada dua no ic? "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...