Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 2 Ogos 2011

Najid Razak neh sapa pula? Apa kaitan dia dengan cincin 24 juta?

Korang kenal tak sapa najid razak? Bukan najib razak lah. Najid. Najid. Najid razak. Kalau najib razak tue memang sah lah bini si rosmah tue. Errrr silap. Laki si rosmah mansur tue. 

kah kah kah

Neh najis razak. Meh tengok bawah dulu ;







Dah tengok? Okey good. Sekarang borang neh. Korang kena klik dan perhatikan betul2 nama najid razak yang di cop dalam borang neh. Ada di atas dan di bawah borang. Nah amek dan perhatikan betul2.


Kisah dia mudah je.

1. Najid razak ialah pegawai yang turunkan tandatangan dan cop di dalam borang keluar cincin 24 juta dari malaysia untuk dibawa masuk ke singapore.

2. Setelah diperiksa kita dapati bahawa itu bukan tugas yang patut dibuat oleh najid razak. Ini kerana najid razak neh bukanlah daripada kakitangan yang bertugas di cawangan pemeriksaan penumpang di KLIA.

3. Dari siasatan online pemilik nama najid razak neh ialah sepatutnya bertugas di bawah cawangan perkhidmatan/latihan seperti gambar yang pertama di atas.

4. Lihat gambar kedua. Kan ada no telefon bagi penama najid razak? Adakah itu no telefon di KLIA ataupun putrajaya?

5. Andai lah najid razak memang berkuasa untuk cop dan sign benda2 macam neh sepatutnya nama cawangan nya seharusnya tele lah dengan tugas yang dia pikul kan? Ke kesalahan berpunca daripada website kastam?

6. Alamat dia pun agak suspicious. Walaupun tak sebut secara jelas melalui paparan website tapi KLIA ada berapa aras ye? Ada ke aras 9 selatan wujud di KLIA? Aku pernah baring dan melepak kat LCCT je. KLIA belum masuk lagi walaupun memang wargananegara malaysia. Apa citer neh?

Benda2 macam neh memang menimbulkan keraguan yang munasabah bagi rakyat biasa macam aku. Bukan aku nak tuduh najid razak neh apa2 pon. So tak perlu lah salah sangka. Cuma aku pelik bukan kah cawangan dia lain tapi napa dia buat kerja yang luar daripada bidang kuasa dia? Ke dah kena tranfser tapi website lambat update?

Apa pun ada macam2 kemungkinan disini. Artikel neh bukan nak tuduh2 najid razak neh dengan pelbagai andaian dan persepsi buruk. Cuma memperincikan rasa kepelikkan je. Harap maklum.

Untuk lebih maklumat rujuk sini



Ameno : Tersasul

Share this

0 Comment to " Najid Razak neh sapa pula? Apa kaitan dia dengan cincin 24 juta? "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...