Kaki melawan

Jika ada apa-apa pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Ads

Saturday, August 20, 2011

Gambar papagomo bersama keluarga.


Ini ialah gambar papa gomo bersama ahli keluarganya. Bukan menjadi cara aku menyerang orang2 yang tak berkaitan bagi melepaskan rasa marah terhadap papa gomo. Selain dari gambar neh ada banyak lagi gambar2 yang aku ada. Aku ulang. Ada banyak lagi gambar2 yang aku ada. Tak kira lah gambar apa dan macam mana yang pasti ia bukan sesuatu yang baik untuk didedahkan. Dan aku juga tidak akan dedahkan. Sebab apa? Mudah. Aku cuma tak suka dengan fitnah2 papa gomo terhadap PR dan PAS. Itu je hal nya. Anak dan isteri dia tiada kaitan dalam hal neh.

Tak kisah lah samada warna rambut isteri dia itu ini ke bukan hal aku. Hal aku cuma dengan papa gomo maka papa gomo je lah yang aku nak persoalkan sekarang. Apa yang aku ingin papa gomo faham ialah mudah je. Hormatilah mereka2 yang menganuti agama selain dari islam. Di dalam islam kita memang di ajar untuk menghormati kebebasan beragama. So ko kena hormat tue. 

Ko pun hidup dalam suasana macam tue. Ko ada pengalaman macam tue. Apa ko suka tengok orang islam dan kristian bergaduh akibat posting2 racist dan fitnah ko? Benda kalau ko cakap pasal fakta takde sapa nak marah beb. Tapi ko fitnah. Kita ada ramai kawan2 bukan islam. So? Takan nak jadikan islam dan bukan islam berperang pula di malaysia neh?

Itu satu hal. Satu hal lagi ko suka mengapi2kan suasana. Ko suka cakap macam ko bagus sangat. Baik sangat. Alim sangat. Aku sungguh siyes tak faham macam mana ye orang macam ko neh boleh hidup? Di depan pembaca ko hipokrit. Macam alim dan takde dosa langsung. Perghh. Terbaek. Tapi realiti kehidupan macam mana? Sapa yang tahu selain dari Allah swt? Mereka bukan orang bisu. 

Bezanya aku dengan ko ialah aku terang2 mengaku jahat. Aku dalam proses untuk tarbiahkan diri aku sebab itu aku masuk pas. Aku yakin rakan2 dalam pas boleh membantu aku jadi lebih baik. Lebih semangat mengejar kebaikan kalau ada dorongan.  Itu yang aku buat. Sebab itu aku masuk pas. 

Ko pula lain. Ko tulis mengutuk, memaki hamun, menfitnah, letak gambar lucah, edit gambar2 ulama, tulis nama2 pemimpin pakatan rakyat yang salah dan bagi gelaran bukan2 segala bagai.. ko fikir orang suka macam tue?  Aku paling berani pun gelar rosmah mansur sebagai mek mah or mem.. tak berani aku tulis lebih2 dari itu.

Hanya orang yang rasa diri dia bagus je dia boleh bagi gelaran yang bukan2 pada orang yang dia benci. Itulah ko. Semua orang yang ko benci macam2 ko gelar dan fitnah. Gambar neh kalau gambar aku, ko akan dedahkan habis. Aku percaya tue. Tapi sayangnya aku bukan macam ko. Aku bukan berblog sebab anti ko. Aku berblog sebab anti kezaliman. Aku mahu kerajaan mendengar suara dan membaca luahan aku. Benda2 yang tiada kaitan macam neh bukan hal aku.

Cuma aku nak ingatkan kepada ko, orang yang dedahkan butiran diri ko dia tak suka ko menghina kristian secara keterlaluan. Ingatlah ada beza antara hinaan, cercaan dengan fakta. Ko boleh kemukakan fakta2 hebat andai benar ada paderi yang memurtadkan umat islam tapi ko tiada hak nak hina orang kristian. Apatah lagi ajaran mereka. Yang memurtadkan = individu. Bukan ajaran kristian. Belajar untuk hormat agama orang lain. Baru dorang akan hormat ko. Sekian.

Ameno : Masalah family?Not my bussiness larh!!!

IKLAN TEXT DISINI

59 comments :

  1. ko cakap macam ko bagus je,aku sayang papagomo. Kebanyakan perkara yang dia tulis tu betul belaka, walaupun menyakitkan ko. THE TRUTH HURTS. Ko masuk pas untuk mentarbiah diri? Betulke? Bukan ke parti ni yang ajak bermusuh sesama isle? Oh ya aku lupa, sedara ko bukan sesama islam tapi orang lain. Agaknya ko lupa yang ko disuruh berbaik dengan sesama islam dan bukan membuang mereka kerana nak menjilat sikafir yang ko panggil sedara tu... Kesian ko, konon masuk pas nak memperbaiki diri tapi parti ni la yang menyesatkan ko.

    ReplyDelete
  2. wei.. ko ckp bebaik sket.. bila plak parti pas menyesatkan? ada bukti? patutnya bersyukur sbb pas la satu2 nya parti kt malaysia ni yg jadikn islam sbg dasar perjuangan.. mmg diakui ahli pas x terlepas dr buat silap.. kita bukan maksum mcm nabi.. mcm jgk agama islam.. wajar ke kata islam tu sesat bila kita tengok org islam yg x ikut ajaran islam? tp yg pasti umno mmg sesat.. dasr perjuangan fanatik perkauman yg mmg jelas dilarang nabi... pastu tuduh org gunakan guna agama utk kpntign politik.. setahu aku org umno yg byk keluarkn fatwa menyimpang dan mengelirukan contoh.. boleh jd pelacur.. tak pakai tudung xpe.. dan byk lagi kalo nk sebut 7 hari tujuh mlm x abis..

    ReplyDelete
  3. PAS memang parti yang menyesatkan.sejak bila papagomo fitnah?bebal puak2 PR ni

    ReplyDelete
  4. diorang dedah butiran papagomo sebab apa?nak ugut papagomo?yang kau ni pun bodoh pi backup kristian tu kenapa?kubur kau ngn diorang ke nanti?

    ReplyDelete
  5. amenoworld loves anwar... yes....

    ReplyDelete
  6. Adoi... Puak2 UMNO/BN ni tak sedar diri ke? Ko ingat UMNO tu jalan ke syurga ke? Inilah masalah orang yg hidup untuk dunia je. Lupa hukum Allah. Hukum Allah korang punya pemimpin cakap tak sesuai diamalkan sebab zaman dah berubah. Takpe. Kami yang perjuangkan Islam ni akan terus berjuang kerana yakin dengan balasan Allah atas perjuangan kami. Cuma mengharapkan rahmat Allah sahaja. Korang tu semoga sempat taubat sebelum mampus. Tapi ingat, dosa dengan manusia tu korang kena dimaafkan oleh orang tu dulu. Semoga korang semua mendapat hidayah dari Allah dan kembali ke jalan benar dari jalan sesat UMNO itu.

    ReplyDelete
  7. Kalau kamu sayang islam macam aku, kamu takkan sanggup menyokong pas. Kamu masih tak nampak lagi kerugian yang pas bawa untuk orang islam?

    ReplyDelete
  8. tak suka umno tapi panggil diri sendiri AMENO.. memang bingai..

    ReplyDelete
  9. Islam atas nama jer..tapi tak pernah ikut perintah Islam pun walaupun lebih 50 thm tahun memerintah.

    ReplyDelete
  10. hahaha.ameno.klu gambar ko yg ada kat atas tu aku yakin papagomo akan hentam habis habisan.dia akan kata ko puak pas tp gambar bini tak tutup aurat rambut merah mcm ungka.mulut bising sayang islam tp suruhan Allah tang aurat pun takleh nak setel.tu bini.anak2 nti.mampos ko la nak menjawab dlm kubor..hahahaha.anjeng2 umno sekelian tak kisah sgt pun psl bini tak pakai tudung.bapak besar dorang pun tak amek port,siap bini mengaji rambut terjelir2..babi betol rosmah hina Al-Quran..aku tembak jugak dia nti..org msia kita ni kalau yahudi hina islam bising bagai,menyalak oink oink mcm babi 40 hari..kalau rosmah mengaji pakai tudung rambut terjelir tak hormat Al-quran senyap terkatup mulut anjeng2 umno..

    ReplyDelete
  11. aku ni dudok tengah2 kiri tak kanan pon tak, aku ni bukan pandai sangat tapi apa yang aku tengok Pas patot betobat kerana depa punya pakatan oang kafir laknat, punya penasehat kaki maksiat, dah bagui2 timbalan prisiden gulongan ulamak hangpa buang, amek yang kaki merapu, ada dia kata kominis hero,ahir nya hangpa semua dok tengok si badot tu buat kelakar, baru padan muka... cam mana nak merentah negara kalau lagu tu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang ni siapa yg bw masuk puak kuminis

      Delete
  12. memang buta mata hati pas ni

    ReplyDelete
  13. apapun berdirilah diatas kaki sendiri dulu sebelum mengajak org lain.mcmana kita nak beraman sedangkan org atasan tak kira mana2 parti pun asyik sibuk melobi diri? dulu rakyat yang akan memilih dan melantik pemimpin sedangkan pemimpin itu tak mahu dilantik kerana takut akan tanggungjawab dn tugas yg BESAR..tapi tgk lah sekarang,pemimpin cbuk tunjuk menunjuk,wat mcm2 semata2 nak rakyat pilih dia..sampai kan hal agama sendiri pun da jd perbalahan.

    ReplyDelete
  14. BAGUS SANGAT KE PAS TU...!!

    BERKAWAN DGN DAP YG MAKAN BABI TU...

    HAKK TUIHHH....PI RAHH MABUKKK

    ReplyDelete
    Replies
    1. abes umno x kwn ngan mca?

      Delete
    2. Hahah m.c.a tu melayu ke...umgok..umgokk.

      Delete
  15. Gomo..teruskan usaha murni kamu..kami sentiasa berada dibelakang kamu...!!

    jgn kamu kamu menyerah kalah pada si bacul bacul tu...sesungguhnya mereka adalah puak puak yang hampa..

    ReplyDelete
  16. PAS bukan Islam.. hanya manipulasi Islam utk kpentingan politik ja..tidak lebih dari itu..

    ReplyDelete
  17. Umat Islam, bila bersama-sama saudara Islam ia berkasih sayang pada saudara islam yakni pupuk semangat perpaduan dan apabila berhadapan dengan golongan kafir ia akan tegas,yakni tidak mengikut telunjuk mereka. Bukan Salah UMNO atau Pas yang salahnya pemimpin yang mengcorakkan politik itu sendiri, yang baik kita sokong, yang buruk kita buang demi menjaga kedudukan Agama kita,Keamanan negara kita, bangsa kita dan kesejahteraan semua kamu. Buat pilihan yang baik, dan nilai dengan akal tanpa mengutamakan hawa nafsu. Pemimpin yang baik negara akan aman, Pemimpin yang buruk, negara akan musnah.

    ReplyDelete
  18. Hai hai. Ada pokok Krismas belakang papagomo. Rumah dia ke ni?

    ReplyDelete
  19. Kalau ditakdirkan najib dan nik aziz untuk menjadi imam solat jemaah terakhir rakyat nalaysia. Mana satu yg korang akan pilih? Adakah najib yg terang tidak dpt mendidik isteri menutup aurat? Yg menyokong penghinaan nabi SAW dlm pertunjukkan fesyen busana muslim? Atau Tuan guru Nik Aziz yg pasti mempunyai ilmu agama yg tinggi, yg selalu mengajak masyarakat ke arah kebaikkan yg selalu menyampaikan kuliah2 agama....korang pikirlah sendiri.....

    ReplyDelete
  20. Kalau nak ckap pasal umno n pas sampai dunia kiamat pun xhabih... sebenarny 2x5 je. adinda pun saudara mara sendiri je pun 50/50 umno n pas...yg mana elok ambik yg pelik sikit jgn kisah..tapi secara jujur adinda sokong UMNO....sebab org umno xgamak nak cakap mcm org pas klu undi umno masuk NERAKA!!!...itulah yang terjadi antara ibu adinda gan ibu saudara, bergaduh secara live...MELUAT!!!!!!

    ReplyDelete
  21. "Atau Tuan guru Nik Aziz yg pasti mempunyai ilmu agama yg tinggi, yg selalu mengajak masyarakat ke arah kebaikkan yg selalu menyampaikan kuliah2 agama..."

    Nik Aziz ilmu agama tinggi? Yg dia hina Nabi Muhammad tu apo wei...? "Muhammad ni sama dgn mat2 kampung.." - ilmu sesat yg tinggi...

    ReplyDelete
  22. sultan-kaki-kongkekOctober 23, 2011 at 11:02 PM

    ini la blogger umno..kualiti hancussss..si papa gomo dah la jage anak bini x pandai, ade hati nak ckap pasal murtad..haha..

    manusia yg paling loser ialah manusia yg mnyokong umno..haha..otak tersumbat..

    ReplyDelete
  23. tak habis-habis kata PAS guna agama untuk kepentingan politik. bukannya kaya pun. kalau guna agama untuk kepentingan peribadi nampaklah juga.

    kepentingan politik PAS adalah agama islam tu sendiri. logik lah dia guna agama islam untuk agama islam...

    bosan aku dengar alasan untuk kepentingan politik.

    ReplyDelete
  24. @Anon SEPTEMBER 18, 2011 1:52 PM
    sebelum ko tanya benda ni baik ko rujuk orang alim dulu apa maksud fitnah...

    ReplyDelete
  25. pas kluk klek....pru13 ni pas pis pus = pupus

    ReplyDelete
  26. jangan ikut pas, kerana pas, suka menipu, 20 tahun perintah kelantan satu masjid pun tak siap dibina, mujurlah allah berikan rezeki kepada orang sebelum pas, dan mereka pun membina masjid untuk beribadat kepada allah, apabila datang puak pas menggunakan masjid yang dibina oleh orang sebelum pas, mereka datang bukan nak mendamaikan orang islam, tetapi memecah belahkan umat islam di tanah melayu yang kecilnya hanya sekangkang kera, maka berkuasa lah pas dibeberapa negeri tanah melayu yang sekangkang kera, lalu dikaut hasil negeri itu untuk kepentingan diri sendiri, bila dah kaya, tetap juga satu masjid pon tak buat, tapi hanya berhala budha saja penuh dinegeri kelantan darul wad siam..

    psstt..ugama islam itu adalah dari allah, oleh itu, jadikanlah allah pemimpin kamu, jangan jadikan orang² yang sesat sebagai pemimpin, kerana pemimpin yang sesat hanya akan menyesatkan kamu dari jalan allah...

    ReplyDelete
  27. Utk ape ko bgtau org sape dia papagomo. Lg baik ko g siasat Aljub pujaan ko tu.

    ReplyDelete
  28. tengok rosmah...ade ciri2 islam ke..???ko kate umno islam..??haha..ckp mcm tak cukup pengetahuan dlm agama langsong...!!!nak ckp tu pikir dulu....suroh romah tutop aurat dulu...baru ckp pasal agama...

    ReplyDelete
  29. ada sape2 yg ada address papagomo.. ckp byk tak guna, kita hapuskan jer papagomo.. kerana kejahatannya lebih teruk dpd membunuh.. so, kita kasi lenyap jer papagamo.. biar aku uruskan!!!

    ReplyDelete
  30. umno munafik..jelas lagi nyata!!!!!!!!org yg suka fitnAH MEMANG keturunan UMNO MUNAFIKKKKKK.

    ReplyDelete
  31. CEHHHHHH!!!!....blog ini hipokrit dan penuh ketaksuban!!..awak kata mari mencari keadilan??.. tetapi awak kata papagomo memfitnah PAS dan PKR.. awak memang tidak lain tidak bukan adalah penyokong taksub pada parti sndiri tetapi tidak taksub pada kebenaran. biar pun saya tidak minat dgn polotik tetapi berdasarkan lawatan saya ke blog papagomo dan pro-pembangkang, blog2 pembangkang lebih kepada kandungan2 fitnah!..kebanyakan gmbr menggunakan adobe photoshop dan memberikan sesuatu pendapat dan hujah tidak berasas apatah lagi sertakan dgn bukti..memang blog sampah merosakkan pemikiran politik malaysia sahaja. budak2 skolah dan golongan anwarinas dan PAS boleh la percaya dgn blog pro pembangkang tetapi tidak org yg berfikiran matang. setahu saya kandungan website papagomo disertakan dengan bukti yang kukuh tidak seperti blog pro pembangkang termasuk blog ini hanya menyatakan hujah berdasarkan anggapan semata-mata....PORAHHHHHHH BLOGG NI...cuba berikan konten blog yang berkualiti dan sahih sahaja.....

    ReplyDelete
  32. mmg la xpakai tudung xapa..dlm islam pn xde suh pakai tudung...islam suh tutup kepala..pakai kain pn bole pe tutup kepala pe..bkn tudung sajo..hahaha

    ReplyDelete
  33. korang ni bongok la, cuba tengok perjuangan pas yg dh mcm hampas, kalimah allah pn blh share, bersetubuh ikut belakang pn boleh, drpd negara islam tukar negara kebajikan, kalo nk list down melambak tp cuba lapangkan dada tanya diri betul ke perjuangan pas yg dh melalut ni ha...

    ReplyDelete
  34. UMNO sama, PAS sama, PKR sama, DAP pun sama....
    semua penyangak... masing2 kata dorg je betul... baik duduk masjid cari diri sendiri...

    ReplyDelete
  35. samasama lah kita tengok nanti pokok reput tumbang atau pokok tak reput yg tumbang

    ReplyDelete
  36. semoga Allah memberkati kita semua.......

    ReplyDelete
  37. org mcm papagomo ni wajib bunuh niii

    ReplyDelete
  38. mulo2 skali saya nk tnyo islam sume ko hk komen nie?tkot2 ado hk kafir jah komen..pastu semaye ckup blako ko sek kito pengomen tue..ckup2 lah baloh..pkat2 baiki diri sendiri deh..huhu

    ReplyDelete
  39. ..ish..budah yg komen atas sekali tuh..aku rase macam nak gomo jer muka dia...

    ReplyDelete
  40. teruk...teruk..teruk...semua komen disini teruk....knp kate PAS sesat????? ape yg PAS perjuangkan?????? APA yang PAS jadikan panduan???? pas nak tegakkan hudud....sesat ke tu? aku tak kesah siapa yg jadi pemimpin...yg aku kesah pemimpin yg mcm mane???cukup ke solat die, anak bini die tutup aurat ke? mcm mane gaya hidup die, boros ke, kedekut ke...... setakat wasatiah dibibir tak jadi ape kalu tidak diamalkan....apekah pemimpin itu mengikut 100% ajaran ALLAH??? oppp oppp.. susah la nak hidup kalu amalkan 100% ajaran islam.... nanti sume tersekat..... hotak die!!!! kalu rase tak mampu, baik cari planet lain, yg bukan milik ALLAH.... knp??? mustahil ke??? kalu rase mustahil, patuh je ajaran ALLAH..... ape??? tak setuju?? dah tu kene ikot sape???? nak maju kene ikot barat???? sape ajo mcm tu??? ikot barat, budaya hedonism..... dah tu?????????? carilah PEMIMPIN yang 100% ikot ajaran ISLAM...bukan yg mencampur adukkan yang halal dan yg haram........ hala itu jelas, haram itu jelas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takbiirrr....!!! Takbirr...!!!berjuang dibawah panjix2 islamm...

      Delete
  41. aku mcm kenal je papa gomo nih.... dulu dia berniaga dkt uptown danau kota......

    ReplyDelete
  42. KLu pas 2 islam kenapa kelantan paling tinggi sumbang muhrim.dan org kelantan paling haprak dr negeri2 lain.kejanye nk gaduh,nk tunjuk terrer mcm kuat sgt.tk caya memang dr dl org kelantan ni cm org batak.dia rasa bgs.baik lelaki o perempuan.klu yg perempuan senang sgt ajak romen.bangang.negeri islam kononye tp ada gak pelacur,bohsia.pikirlh 2 br bg tanah kelantan blm lg msia.ntah jd apa.mana hudud kt kelantan.klu betol ada kompem rakyat yg byk kena sula,rejam,ptg tgn dll.pas 2 bkn islam.kehidupan islam tiada dlm pas.dan pas adalah politik,islam adalah ajaran kehidupan manusia untuk ALLAH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dan macam mana pula boleh ramai tahfiz2 di Kelantan?? Aku rasa benda ni ikut atas diri masing2. Dah kat negeri dia tak dibenarkan buat macam tu, dia buat kat negeri orang lain. Kalau satu Malaysia diharamkan buat macam tu, tak ke aman sikit negara ni. Nama pun negara Islam. Asalkan pemimpin menjalankan tanggungjawab, itu takda hal. Pas tak semua baik, pemimpin n pengikut tak perfect tak lari dari melakukan kesalahan, tapi Islam tu agama yg perfect. Selagi mana pemimpin dia menegakkan Islam kau tak boleh sesuka hati cakap macam tu.

      Delete
  43. Kalau bapak kamu org Islam, mengapa kamu tak solat lima waktu sehari. Bapak kamu tak ajar ke??

    ReplyDelete
  44. Orang UMNO bodoh....

    ReplyDelete
  45. bercakap seperti "senapang tiada peluru"... before nak sesatkan org itu ini.... kaji sejarah Nabi2... terutama Nabi Muhammad... siapa Khalifah2nya... dan sahabat2nya... dakwah baginda cukup hebat... andakah Nabi kondem org2 yg tak memeluk Islam ketika itu... tgk Saidina Abu Bakar... siapa dia? adakah dia Islam pada asalnya..."Nama sebenar Saiyidina Abu Bakar Al-Siddiq adalah Abdullah Bin Qahafah. Sebelum Islam, beliau adalah seorang saudagar yang tersangat kaya serta datangnya dan keluarga bangsawan yang sangat dihormati oleh masyarakat Quraisy. Bahkan sebelum memeluk Islam lagi, Abu Bakar telah terkenal sebagai seorang pembesar Quraisy yang tinggi akhlaknya dan tidak pernah minum arak sebagaimana yang lazimnya dilakukan oleh pembesar-pembesar Quraisy yang lain".
    http://tayibah.com/eIslam/Tokoh/AbuBakar.htm

    ReplyDelete
  46. UMNO parti memperjuangkan islam? MUAHAHAHA... nak tercabut buah pinggang aku gelak... UMNO mengutamakan rakyat? MUAHAHAHAHA... nak tercabut pundi kencing aku gelak...

    ReplyDelete
  47. kah kah kah tak bleh blah lembu2 bodoh umno smeua..

    siap komen "Gomo, teruskan usaha2 murni kau tu?"

    Perghhh...kipas sejuk beku dengan manusia serupa ifrit nih...ye lah aku lupe syaitan dan iblis kene saling bantu membantu, siapalah papa gomo rempit mentality itu tanpa kamu pencacai pencacai umno yang kekontangan hujah sekalian...

    Puiiiii !!

    ReplyDelete
  48. yg komen kebnyakan kata x minat politik lah, x belah mana2 lah, itulah inilah....pastu dok bgi komen unsur politik jugak...dok brckp pembangkang x btol la mcam diri dia bgus sgt na ckap itu ini....empunya blog pon x ngaku dah ni blog dia....apa mcam la...na ngelak kna byar ke?

    ReplyDelete
  49. org umno nie marah bila org cakap dia x btol, pemimpin utama dia tu lagi la....mcam ulama pulak na label pmbangkang buat 7 dosa besar....xsoh cakap banyok la pasal dosa besar kalo bini mung sendiri yg ko tgk hari2 pon x boleh nak btolkan....

    ReplyDelete
  50. Mca x makan babi ko? Mic tak musyik ko? Kalu Pas baru Kawan dap 10 taun da kira Sesat sebab Kawan ngan pemakan babi, maka apa pulak ameno yg Kawan dgn mca Mic sejak 50 tuan lebih pulak? Ketua chief Sesat kebangsaan??? Cakap rupa spastik puok 2 ni...kafir tu masuk neraka tapi kalu ko Islam yg menghalangnya utk memahami Islam dgn ko tunjuk prangai lebih Teruk dpd kafir, ko juga masuk neraka jadi ikang bakor. Main lagi main lagi...

    ReplyDelete
  51. umno oh umno.. sudah2 la racist tu.. melayu xbawak kt kubur la badigol oi..

    ReplyDelete

Komen mestilah berkaitan dengan artikel.Kalau nak maki hamun ke (kalau dah geram sangat neh) sila maki hamun saya je, janganlah maki hamun ataupun babitkan ahli keluarga saya dalam neh. Tak kan itu pun nak di ajar lagi? Masing2 dah besar. Kalau tak suka saya, so sila lah kutuk2 saya.. apa kena mengena family saya dalam neh? sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...