Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 30 Ogos 2011

Cincin USD 24j - Besan rosmah mansur salah letak alamat rumah.

Geng, aku dalam cuaca berhari raya neh sebenarnya. Aku saja masuk2 online neh untuk baca apa2 yang patut tapi bila aku terbaca berita dari utusan neh aiiiittt.. jari aku automatik beb.. automatik ter update blog pasal politik.  Belum lagi aku bercadang nak tukar kepada mode manual pasal duit belum cukup.  Dah habis ke aku merepek? Ya, dah habis.

kah kah kah

Korang tengok bebawah neh bebaik beb. Wajib baca dan faham. 



Dah baca? Okey good. Perhatikan ;

1. Nilai cincin. Di tulis dalam apa? Ya.. yesss.. correct correct correct.. so penyokong umno totok yang dok maki hamun aku segala bagai ari tue pergi mana? Mai komen kat thread neh. Mai larh komen. Wa cabar sama lue. Sebab itu wa awal2 sudah bilang sama lue ma. Wa spekulasi saja itu cincin bernilai rm72juta. Tapi lue hamun cakap wa tuduh2 dan fitnah segala bagai. Padahal wa bagi pandangan wa berasaskan bukti printscreen. Itu pun wa bukan letak tuduhan. Tapi tanyaan. Betul ka itu cincin nilai 72juta? Then sesusahpayah lue dan orang2 lue nafi bagai nak rak, tapi akhirnya utusan lue sendiri bongkar nilai sebenar cincin itu.. apa macam? Sedap meh? Jangan maki wa, lue orang please maki utusan.

kah kah kah

2. Cincin itu dah dipesan oleh bakal besan rosmah mansur? Bila masa besan rosmah mansur duduk kl beb? 

Bila masa? 

Lue bagitau sama wa anuar oittt.. bila masa? Lue kena faham anuar shaari. Lue kena faham. Memesan dengan memiliki ialah dua perkara yang berbeza ;

1. Saya, amenoworld memesan sekian2 cincin neh.

2. Saya, pekedai yang menerima pesanan cincin neh telah mengepost cincin neh kepada sedara amenoworld.

3. Saya, sedara amenoworld telah difitnah dan malas nak layan.

kah kah kah

Sekarang lue faham tak anuar shaari? Lue boleh pesan cincin tapi belum tentu lue dapat milik cincin tersebut. Memang normal orang lain yang pesan, orang lain yang terima barangnya. Kan? 

kah kah kah

Okey, wa nak sambung raya. Pembaca amenoworld,  please sebarkan benda neh pada sedara kat kampung tue. Yang ada mobile ka apa ka, please tunjukkan penipuan neh, kali neh biar 1malaysia tolak bn. Dah cukuplah tue kita di aniaya, kesabaran kita patut ada button 

STOP.

Sekian.

Selamat hari raya geng.

Ameno : Lue buat lawak ka anuar?

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...