Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 2 Julai 2011

Bukti bergambar : Umno berpolitik di sekolah.



Kat atas neh apa? Akta AUKU tue apa? Adakah ini ialah perkara yang betul? Beginilah tanggapan aku sebagai rakyat malaysia. Kalau aku neh salah lah kan najib ko betul kan lah aku. Ko dengar sini ;

1. AUKU = tak boleh berpolitik di sekolah + U.

2. Tapi aku nampak bendera ko dan lambang parti ko masuk sekolah dan U.

3. Adakah AUKU bermaksud = tak boleh berpolitik ke arah pembangkang di sekolah dan U?

4. Gambar kedua di ambil ketika ko baru2 neh berada di kelantan.

5. Kelantan = pas.

6. Ko ialah pembangkang di sana.

7. Pada dua tahun lepas ko melalak cakap pkr berpolitik di sekolah. Dan dap melakukan hal yang sama. Dan ko semakin mengamuk bila khalid ibrahim pinjam dewan u ketika cuti sem untuk buat program bersama rakyat. Lambang parti tiada. Waima satu sekalipun. Yang ada lambang negeri selangor dan gambar pemimpin kerajaan negeri selangor. Tapi anak buah ko marah dan anak buah ko buat demo. 

8. Sekarang neh ko cakap dengan aku. Sapa sebenarnya yang buat peraturan dan siapa pula yang melanggar peraturan itu?

9. Aku percaya jika ko buat peraturan ini walaupun ramai yang tak rela tetapi mereka akan tunduk kerana ia peraturan negara. Tetapi bila ko buat peraturan dan ko melanggar ia tanpa rasa malu maka orang akan maki ko babbeyyy. Bukan salah orang yang memaki. Tapi salah ko sendiri. Sebab ko pandai buat peraturan tetapi tak pandai patuhi dan dalam masa yang sama ko nak kami tunduk ke bumi dan jilat kaki ko sampai mati.

Adakah itu ialah perkara yang akan dilakukan oleh orang yang bijak macam aku? Urmm.. tidak. Lebih baik maki ko daripada jilat ko. Mati pun bermaruah daripada hidup menjadi pencacai ko. Sekian.

Ameno : dia itu hipokrit..

[Contest] Jom terjah kat sini.. ada something menarik.

Share this

0 Comment to " Bukti bergambar : Umno berpolitik di sekolah. "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...