Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 1 Julai 2011

Hot : [video inside] 60 pengundi dalam satu rumah.

Ini baru lah dinamakan FACK! Apa kejadahnya satu rumah sampai 60 pengundi berdaftar bhai? Aku bukan nya promosikan bersih incik polis ataupun incik kdn ataupun incik kerajaan aku cuma tanya pasal pendaftaran pengundi palsu je. Rileks arh. Heh.

Mula-mula korang tengok alamat kat bawah neh terlebih dahulu ;


Ini ialah rumah yang ada 60 pengundi berdaftar. Wa tak tipu lue bhai. Aku pun terkejut gak memikirkan macam mana rumah neh boleh sampai 60 orang duduk. Adakah mereka berpindah randah sampaikan boleh ada 60 pengundi berdaftar? Kesemua senarai nama pengundi berdaftar berserta no ic mereka korang leh dapati dari sini. Lengkap. Full. TPU dah siap2 printscreen. Korang semak sini.

Sekarang neh aku dah lakukan sedikit siasatan. Bagi mematikan hujah lawan. Nanti dorang akan cakap hek eley itu kawasan yang sama. Dun yang sama lah..blablablab begitulah hujah2 mereka. Yang last mereka akan gunakan ialah berlakunya perpindahan rumah sehingga melibatkan 60 pengundi berdaftar. Maksudnya 60 individu neh telah berpindah + dalam masa yang sama ketika mereka duduk disitu mereka daftar undi = kebetulan. Hujah neh ialah hujah last yang akan digunapakaikan oleh penyokong umno kerana mereka pun sedar ianya tak logik langsung.

Hujah2 bahawa adun + parlimen + kawasan yang sama boleh dimatikan terus dengan melihat video neh. Pasal apa.. jeng jeng jeng.. korang tengok lah sendiri. SPR sendiri mengesahkan bahawa 60 pengundi berdaftar neh berasal dan duduk di rumah yang sama. Lihat video neh dan sebarkan ia seantero dunia. Errrr incik polis saya tanya pasal pengundi hantu bukan promote bersih okeyh. Muahahahahah..




Ini ialah link yang korang leh semak sendiri kalau tak percaya kata2 aku. Amek no2 ic dalam video aku, ataupun dalam blog tpu. Semak sebelum SPR padam beb.  Jika video gagal beroperasi klik sini.

kah kah kah

Help : Wey korang apakah software free untuk edit video? Tolonglah aku dah penat cari tak jumpa2. Aku nak kecikkan size vide0 = kualiti sama = edit dengan masukkan perkataan dan sebagainya. Aku tak pandai benda2 neh so nak minta tolong kat orang. Thank You.

Ameno : wa tak promote bersih, wa promote pengundi hantu jek.

Share this

1 Response to " Hot : [video inside] 60 pengundi dalam satu rumah. "

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...