Kaki melawan

Jika ada apa-apa pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Ads

Monday, June 13, 2011

Kereta mewah anak bekas menteri besar..


Kat atas neh ialah gambar sebuah kereta mewah. Kereta mewah ini dimiliki oleh jejai. Jejai ialah kekasih kepada fasha sandha [dah sambung balik dah weh]. Dan jejai juga adalah anak kepada bekas menteri besar perak. Salah ke anak bekas menteri ada kereta mewah?

TAK SALAH pun..

Lihat bawah ;


Yang neh kereta jejai gak. Memang lawa. Agak2 korang dia bayar cash ke apa? Bukanlah aku nak cakap pasal rupa dia.. tapi aku rasa pompuan dok tergila-gila kan dia pasal duit kot.. 

kah kah kah

Jangan marah arhhh...

Klik sini untuk melihat gambar2 kereta jejai

Ameno : Aku nak jadi anak bekas menteri gak arhh..

IKLAN TEXT DISINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...