Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 6 Mei 2011

Najib yang gelak-gelak di hotfm dan hotfm yang kaki ampu.



Kali neh ahti aku agak sedikit panas dengan hotfm. Panas + bengkek + angin = pergilah mampos rasanya nak di sound ke hotfm. Walhal aku tak pernah dengar hotfm am krew sebelum neh. Baru inilah first time dan inilah yang membuatkan ahti aku terus panas dengan hotfm. 

Aku agak lambat buka tv8 tadi. Aku terlupa yang si najib neh bakal muncul kat 8tv pada pukul 7.30 tadi. Aku buka-buka dah dekat-dekat pukul 8.00 pagi. Buka-buka pula nampak si najib neh dok tergelak-gelak depan tv. Nak aje aku lempang. Tapi dia piem. Apa masalahnya dia gelak-gelak pun. Memang takde masalah pun. Saja aku buat macam ada masalah. Sebab ketika melihat dia gelak-gelak depan tv aku memikirkan harga ron 97 yang turun dan susut dalam empat hari neh. 

Macam mana minyak dunia susut dan minyak malaysia boleh naik pada masa yang sama kerajaan cakap mereka ikut pasaran dunia. Aikk? Pasaran dunia apa? Minyak dunia harga konsisten sepanjang 2,3 bulan neh. Mana lah tau kot-kot penyokong umno nak meroyan cakap najib ikut harga 2,3 bulan lepas. Suwey. Minyak mana ada naik beb. Beza 2,3 dollar then turun balik. Itulah yang berlaku dalam 2,3 bulan. Apa benda yang terjadi kat mesir cuma effect sekejap je. Itupun najib dah naikkan awal-awal lagi. Jadi tak faham aku apa keperluan nya si najib neh asyik menaikkkan minyak selepas menang pilihanraya? Tradisi ke apa? Heh.

Si kiran, si fafau dan si faizal neh plak asyik membodek dari pagi tadi. Takde ke korang rasa geli geleman ketika memuji-muji piem? Sudahlah mesej tepi tue seme mesej membodek. Aku punya mesej satu haramjadah tak disiarkan. Suwey punya radio. Bukan nya aku maki-maki piem ngok. Korang leh analisa mesej aku kat bawah neh ;

8chat barang naik neh banyak. sejak minyak naik.. tak henti2 barang naik. what's your plan najib? err ada terai yunnam tak untuk atasi masalah keguguran rambut?

8chat najib wey barang seme naik.. ko seronok gelak2 rakyat susah banyak wey.. apa plan untuk bantu rakyat susah? mesej asyik ditapis je

Mana ada keluar kat tv tue. Yang cuma keluar ialah mesej2 dari abgbong lah apa lah. abgbong aku wish ko read blog neh. ko tue ialah abgbongek. bukan abgbong. tapi abgbongek. Apa? Ko MARAH?? Ada aku kesahhh????? 

Dah tue kalau nak ditapis usah lah chat live bhai. Aku bukan heran sangat pun. Tapi ahti aku bengkek gak. Dah sama2 rakyat, sama2 bayar untuk chat tapi chat aku ko bohlayan. Chat yang puji 1malaysia ko layan. Chat yang support 1malaysia ko layan. Macam neh ko cuma pilih rakyat yang support ko je lah. Rakyat yang tak support ko, ko taknak layan. Sedangkan ko lupa. Orang yang berani kritik ko secara terbuka ialah orang yang memang nampak kelemahan ko. Bila dah begitu sudah tentu orang tue wish ko untuk berubah menjadi lebih baik. Memimpin negara dengan lebih baik. Tapi ko tapis. Ko soh dorang tapis segala bagai. Ko fikir ko tue bagus dan maksum sangat ke sampai nak tapis-tapis kritikan?

Sang pemanggil pun sama. Merapu sakan punya soklan. Apa aku kesah pasal MU sekarang? Apa aku kesah pasal 1malaysia sekarang neh? Apa aku kesah najib minat angka 11 bhai? Apa aku kesah najib minat lagu wonder girl bhai? Apa aku kesah pasal dam aji bhai? Aku tak kesah beb. Tak kesah langsung.

Apsal tak gunakan peluang neh untuk tanya najib pasal email 1malaysia? Tanya lah dia pasal merosmahmansurkan duit rakyat kat kroni. Tanya juga pasal kekantoian eskay dalam isu video seks. Ini barulah dikatakan soalan. Bukan macam yang dikeluarkan kat radio tue. Itu bukan soklan. Itu bodek, bangang. Bodek. Tak cukup ke di bodek 24 jam bhai? Ini topup bodek lagi. Depan tv pula tue. Sanggup malukan diri sendiri sebegitu. Heh.

Arhh sudah. Pagi-pagi hari lagi aku dah mengamuk sakan kat piem. Mungkin ahti ku panas kerana mesej aku ditapis. Mungkin juga panas mendengar soklan2 bodoh dari sang pemanggil. Mungkin juga aku bengkek dengan 3 ekor sang dj yang tak henti2 membodek piem sampai meleleh2 air liur kat tepi mulut tue.

Heran aku. Dekat beratus-ratus kali si fafau neh dok ulang terima kasih datuk seri.. cakap sikit terima kasih datuk seri lagi. Cakap lagi terima kasih datuk seri lagi.. datuk seri korang tue dah berambos pun masih bodek terima kasih datuk seri. Bangangnya sikap itu. Entah kenapa aku rasa amatlah patut aku menyampah kat tiga ekor dj neh. Pasal dorang beria-ria sangat membodek piem satu malaysia. Macam bagus. Yang menyusahkan rakyat itulah yang korang dok puja. Seronoklah tue pasal bidang dorang bidang hiburan. Nak bodek pas kang kena ikut hidup cara islam yang betul. Baik bodek piem. Leh enjoy segala bagai.

Kalau korang tak percaya nanti korang tunggu kol 10 pagi. Ada ulangan kat www.tonton.com.my. Dalam bentuk format video lah. Macam yang aku tengok kat tv8 neh. Kalau bentuk audio mungkin ada kot kat radio. Tapi bila aku taktahu. Yang aku tahu hotfm kaki ampu. Dan najib tak bersedia menerima kritikan depan tv dan melalui radio. Mereka hanya jaguh di hadapan penyokong. Tapi itu bukan sikap Nabi saw. Nabi saw layan semua rakyat samarata sama adil. Tapi layanan untuk aku bias. Najib mem-bias-kan ia dan hotfm membantu najib mem-bias-kan aku. Korang boleh pilih untuk ingore aku didunia. Tapi korang tak boleh pilih untuk ingore aku di akhirat. Aku akan ungkit di sana pasal neh kelak. Tunggu dan lihat.

Ameno : Bila pembodek dan sang dibodek bertemu..


Share this

26 Responses to " Najib yang gelak-gelak di hotfm dan hotfm yang kaki ampu. "

  1. Jom kita lempang dia laju2...

    BalasPadam
  2. lempang dengan kelajuan tahap cahaya ! bior tesembur abih gigi !

    BalasPadam
  3. najbi ni tak langsung layak nak dibandingkan dengan mana-mana pemimpin islam sebenar apatah lagi nabi s.a.w so please jgn letak nama beliau satu paragraph dgn nabi okay.. peace

    BalasPadam
  4. dia mmg 'pandai'..
    kenderaan awam pertama dia basikal???
    aku bole terima pakai kalo dia kata beca...

    aduh..ni kew PERDANA MENTERI aku??
    buat malu ar..x mngaku aku dia PM aku..

    BalasPadam
  5. Cuba tgk kt www.tonton.com.my
    vdeo yg njib pgi td..
    cuba FF vdeo tu ke minit 05:40
    ada part menarik kt 05:40 - 05:50
    :)

    BalasPadam
  6. Kak Limah (Balik Tanjung Rambutan)6 Mei 2011 pada 11:35 PG

    Apekes YUN NAM ko tanyer ni ? ekekekkekek .

    Alahai. Pak Jib kan tak perlu sokongan kaum Cina. So maner nyer beliau nak gunakan produk orang Cina.

    erk. akak pulak tolong jawab untuk Pak Jib

    BalasPadam
  7. wah...marah betul ni. selama ni mmg tiap pagi dgr hotfm am krew. wlaupun tahu dorg ni pro kerajaan tp ttp dgr sbb xda selalu sgt sbut psl politik. cuma sejak dr hr isnin lps fafau sibuk nk jmpt pm, dah rasa maluat. tiap masa sebut psl najib nk dtg. dah dtg pun dok terima kasih segala. apa ssh sgt najib nk dtg pun, ada org dlm keje kt JPM,mmg la. lg nak trma kasih bagai.meluat.meluat.meluat. kalau pagi esok dok sebut lg terima kasih pm tobat aku tkr radio lain.

    BalasPadam
  8. haha korang dengki, najib pm yg pandai ambik ati rakyat.

    BalasPadam
  9. sila pergi kew facebook>

    http://www.facebook.com/WardinaSafiyyah/posts/212045765486438

    https://www.facebook.com/realfafau/posts/143744565697907

    BalasPadam
  10. Untung hotfm ada PM yang sanggup datang.
    Yang sanggup berpanas dan bersesak ke hotfm yang xberapa hot tu. PM kan "berjiwa rakyat".

    Smartphone : Risiko "privasi" pengguna terdedah.


    Kenapa perempuan suka tayang body pada lelaki


    Cara Buka Banyak YM dan Banyak ID pada 1 Masa

    .

    BalasPadam
  11. dngr nama dia pun aku dah angin...inikan pulak dngr suara dia kat hot fm.... kwn aku suka kot najib nieh.... dasar tak tahu keadaan m'sia gitu la.... nnt dah keje duk rapat2 ngan najib n kroni... cepat kaya.... hermph!!! aku siap berangan2 dpt kol hot fm then tny pasal msia kat dia... org2 yg kol tu semua bodoh2... otak bagang2 duk bincang pasal bola....

    BalasPadam
  12. saya dulu main second striker-najib

    rasa teruja nak men pes11 klw ada update versi najib main kat man u pakai no 11 sambil mengambil alih posisi second striker wain roni. kah kah

    BalasPadam
  13. ko cakap terapi yunnam haircare tu, ikhlas dari hati, ke nak mengutuk?

    padan sangatlah mesej x dibaca. Biar beradab, orang berbahasa dengan kita.

    BalasPadam
  14. Salam,

    Mohon Ameno semak dan ulas petikan dalam B.H hari ini berkenaan soal jawab Idris Jala berhubung email Malaysia tuh - myemail.

    Terima kasih.

    BalasPadam
  15. dngr nama dia pun aku dah angin...inikan pulak dngr suara dia kat hot fm.... kwn aku suka kot najib nieh.... dasar tak tahu keadaan m'sia gitu la.... nnt dah keje duk rapat2 ngan najib n kroni... cepat kaya.... hermph!!! aku siap berangan2 dpt kol hot fm then tny pasal msia kat dia... org2 yg kol tu semua bodoh2... otak bagang2 duk bincang pasal bola....

    BalasPadam
  16. Kak Limah (Balik Tanjung Rambu6 Mei 2011 pada 10:13 PTG

    Apekes YUN NAM ko tanyer ni ? ekekekkekek .

    Alahai. Pak Jib kan tak perlu sokongan kaum Cina. So maner nyer beliau nak gunakan produk orang Cina.

    erk. akak pulak tolong jawab untuk Pak Jib

    BalasPadam
  17. dia mmg 'pandai'..
    kenderaan awam pertama dia basikal???
    aku bole terima pakai kalo dia kata beca...

    aduh..ni kew PERDANA MENTERI aku??
    buat malu ar..x mngaku aku dia PM aku..

    BalasPadam
  18. najbi ni tak langsung layak nak dibandingkan dengan mana-mana pemimpin islam sebenar apatah lagi nabi s.a.w so please jgn letak nama beliau satu paragraph dgn nabi okay.. peace

    BalasPadam
  19. lempang dengan kelajuan tahap cahaya ! bior tesembur abih gigi !

    BalasPadam
  20. Lu dengki apa hal bhai....kalau setakat pakai keta myvi lu jgn bising la pasal ron 97 naik...ia tak de kena mengena dgn ko pun....tok sah perasan la brader....jumud...sempit...tak layak ko jadi rakyat msia....patutnya...budi santoso jadi rakyat msia lebih baik dari ko...

    BalasPadam
  21. mmg betol ape ko tulis...sepatut nye bile ada sesi camni..ajukan soalan - soalan yg bernas untuk rakyat...
    HOT FM ni mengarut je...elok lg dgr yg lg satu...sambil berhibur ade gak sesi2 muhasabah diri...

    BalasPadam
  22. si faisal PENYOKONG TEGAR PKR diPermatang pauh siap lari-lari bawa bendera PKR lagi abislah KAU fisal.

    BalasPadam
  23. Anonymous MAY 8, 2011 6:38 PM :
    bangang ko neh..org nek basikal lagi marah RON97 naik..jap2 lagi barang keperluan asas sumer naik harga...

    BalasPadam
  24. hahaha...ko salah plan nih, patutnye ko kena puji dlu kat awal2 msj ko tuh(walaupon meluat nak puji)...ayat belakang2 baru ko kutuk...baru dye siar...

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...