Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 11 Mei 2011

Malaysia insider bangang bila promote papa gomo.

Tak sangka aku isu papa gomo balun bigdog pun boleh masuk malaysia insider. Tengok bawah beb ;



Aku agak hairan melihat penulisan papa gomo yang skema. Betul ke dia tulis macam tue? Setahu aku yang dia pandai tulis ialah aljuburi, anwar harus bertaubat, pas itu melayu, dapig, pas sesat, dan macam2 lagi lah kejian dia sehingga aku tak sanggup nak tulis kat sini lagi. Tapi dah alang2 dia tulis eloklah aku komen sket. Pasal aku rasa korang pun kena faham gak asas kenapa papa gomo balon si bigdog neh.

Jadi bagaimana pula Bigdog ini boleh mengeluarkan satu perkara yang tidak pasti yang mana sekarang kerajaan Barisan Nasional (BN) menjadi mangsa akibat dari kebodohan Bigdog ini,” katanya.

Kerajaan harus memandang serius isu yang dimomokkan blog Bigdog kerana yang menanggung beban dalam hal ini adalah kerajaan BN dan bukannya Pakatan Rakyat Bagaimana hendak kita bela blogger yang merosakkan keharmonian kaum di Malaysia ” katanya

Dua kali papa gomo sebut isu neh menjejaskan barisan nasional bukan nya pakatan rakyat. Dah jelas apa yang papa gomo cuba sampaikan disini bukanlah apa yang terkandung dalam jiwa dia. Dia dibeli untuk merapu dalam belog. Aku rasa dia ada tulis pasal isu kristian neh. Sebab aku pernah baca. So aku pun godek2 lah belog dia tadi. Dah sah memang aku jumpa. Malaysia insider neh pun bebal tak sudah gak. Main amek je source bangang macam tue untuk disebarkan dalam paper sendiri. Memanglah nama jeff oii clear. Memanglah isu pengkristian di pulau pinang clear. Tapi bila orang yang baca belog tue orang akan positive thinking terhadap dap ka? Lihat bawah ;




Arhh sudah. Dap tiada agenda untuk mengkristian pulau pinang dan malaysia buat masa ini tetapi agenda mereka cuma di sarawak sahaja. Inilah laporan penuh papa gomo yang mana wartawan malaysia insider yang bahlol petik sekerat2 then siarkan dalam paper online mereka. Bagi mereka yang nak siasat betul ke tak betul papa gomo cakap macam tue sudah tentu akan search blog papa gomo. Dan bila mereka masuk apa yang mereka akan jumpa?

1. Dap tak kristian pulau pinang dan malaysia bhai. Dap cuma.. baca CUMA kristiankan sarawak je bhai. Sawarak je. bukan pp bukan malaysia tapi sarawak. Heh.

2. Video2 seks yang memfitnah dsai. Penulisan2 yang menfitnah pas, pkr dan dap.

Inilah yang wartawan BANGANG tak sudah neh kasi PROMOTE. Ingatkan betul lah si papa gomo neh balon bigdog. Rupanya tidak. Dia balon bigdog sikit tapi dia balon DAP, PR lagi banyak dalam artikel bangang tue. Jangan2 wartawan neh pro umno kot. Sebab tue support pemfitnah.

Tak boleh blah bila penulisan fitnah macam papa gomo neh disokong oleh wartawan. Nak tulis pun tulis lah penuh2 bagi habis. Kenapa nak petik separuh2 kenyataan papa gomo? Selain dia suruh kerajaan tangkap bigdog dia juga claimed dap nak mengkristian kan sarawak. Kenapa perlu di ambil penulisan macam neh dan diletakkan di portal online? Ini hanya akan menyebarkan fitnah terhadap PR dan memburukkan imej PR. 

Apatah lagi papa gomo neh pun patut di isakan sebab menyebarkan fitnah terhadap pr, terutamanya lim guan eng, nik aziz dan dsai. Sampai ke sudah prdm boh layan report polis terhadap papa gomo. Silap2 wartawan malaysia insider kena troll untuk mempromosikan artikel fitnah papa gomo kot. Heh.

Ameno : Wartawan malaysia insider ke maleyyyy firsttttt inside?

Share this

0 Comment to " Malaysia insider bangang bila promote papa gomo. "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...