Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 5 Mei 2011

Hot : Nantikan najib di hotfm!


Najib bakalan muncul di hotfm pada jumaat neh dalam segmen fara fauzana. Segmen tersebut akan menginterview najib selama sejam di dalam radio secara live. Daripada maklumat yang aku terima di tv3 tadi, mereka mengatakan bahawa ;

1. Rakyat tidak sabar menantikan kemunculan najib di hotfm pada jumaat neh.

2. Ada yang melahirkan rasa kecewa kerana tidak dapat mendengar suara najib di radio pada jumaat neh akibat tuntutan kerja.

3. Najib menerima banyak reaksi positif melalui twitter dan facebooknya bila dia memberitahu kepada rakan2 social networknya bahawa dia akan muncul di hotfm.

4. Ramai yang teruja dan memuji tindakan najib kerana sudi ditemubual di radio.

Tiba-tiba aku pun rasa seronok nak tunggu. Tak silap aku segmen fafau neh pagi. Kalau salah betulkan ya. Jam 6 - 10 pagi. Aku harap aku tak lupa lah nak dengar segmen tue. Waktu tepat bila najib akan ke udara tue aku tak sure sangat. Tapi yang aku tahu aku akan persiapkan kredit handphone aku untuk call radio hotfm tue. Kalau dapat korang dengarlah suara aku taw. Nanti aku mengaku lah nama aku ikin. Hehehe.. Agak2lah kalau dapat aku nak tanya najib satu soklan je. Tak panjang dan tak pendek. Sekadar nak dengar jawapan dia je. Soklan yang aku nak tanya ialah ;

Najib, pernah cuba rawatan yunnam tak utk rawatan rambut botak?

Hehehe.. amacam? Best tak soklan aku. Ke korang ada idea lain? Cuba kasitau sket. Mana tahu kita leh share sama2. Pehtue pakat2 call sesama. Jangan dia cut line aku sudah. Nak2 aku tengah tanya dia potong. Kalau sungguh dia buat, aku maki hotfm untuk seribu tahun meskipun nyawa aku tak sempat 100 tahun. Heh.

Ameno : Kah kah kah.. silap2 aku kena bom lepas tanya..

Share this

6 Responses to " Hot : Nantikan najib di hotfm! "

  1. aku rase,segalae soklan akan dirakam dulu,lepas tue baru la dijawab.So mane2 soklan yg mengarut akan ditapis.Sebab,adik aku pernah call radio,lepas beberape minit baru la diaorg siarkan perbualan adik aku tue.

    Mail Lambong

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...