Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 30 April 2011

Entry lawak : Najib ajak pas masuk bn!

Tadi aku tak tahan tergelak tengok m-pop [k-pop versi malaysia] buat lawak, kini aku sambung balik gelak aku kat sini pula. Kali neh najib pula yang buat lawak. Baca bawah ;


Berita terkini yer? Apa nama neh tv3? Hehehe.. berita neh dekat sejam lebih lepas aku captured...Terima kasih ya tv3 dan najib sebab buat lawak.. meh sini aku nak nyanyikan satu lagu khas buat mereka. Ini lagu mpop [kpop versi malaysia] harap najib dan tv3 leh enjoy larh lagu neh..

Tajuk : Tiada siapa-siapa.

Saya(pas) takmahu sesiapa sesiapa pun termasuk awak(umno)[bck. singer :  jelir lidah]
Saya(pas) takmahu sesiapa sesiapa pun termasuk awak(umno)[b.singer : boo sama dia]
Saya(pas) takmahu sesiapa sesiapa pun termasuk awak(umno)[b.singer : boleh blah]
Saya(pas) takmahu sesiapa sesiapa pun termasuk awak(umno)[b.singer : pergi mampos]

Hehehe.. semoga enjoy lah yer lagu tadi tue. Bayangkan lagu tue ber-iramakan kpop yang bertajuk nobody dari wonder girl tue yer pak najib. 

Kah kah kah
kah kah kah kah
kah kah kah kah kah

Ameno : Demam aku tak kebah lagi neh. Tertengok kpop versi malaysia ===> mpop? kah3x
Telek berry2? ada ke?

Share this

3 Responses to " Entry lawak : Najib ajak pas masuk bn! "

  1. tak baik ko gelak mereka yang berjiwa seni.. diorang bukan sengaja..kpop bukan untuk korea pop la,, tapi kreativ pop.. tapi ko gelak lebih2 nnt sakit usus baru tau

    Mengapa perlu menghina blogger lain dalam entry??

    Mengapa mereka merakam 3gp lucah??

    koleksi artis seksi dalam majalah mangga

    BalasPadam
  2. kreativ pop?erk..

    BalasPadam
  3. Tidak perlu Umno ajak Pas masuk BN.
    Umno ubah dasar ke dasar Islam dan sama2 perjuangkan Islam (kalau Umno berani ubah dasar ke dasar Islam lah).

    Sebab Mata Lelaki Gemar Lihat Badan Wanita


    Kenapa perempuan suka tayang body pada lelaki


    Cara Buka Banyak YM dan Banyak ID pada 1 Masa

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...