Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 22 Mac 2011

Terkini : Zulkifli Nordin sahkan pelaku video skandal seks!


Baca atas. Benda neh aku petik dari utusan. Bukan dari blog zn [shortform zulkifli nordin harap maklum]. Kalau korang perhatikan blog dia, dia ada teori yang lain. Teori dia semalam ialah ;

1. PKR sendiri yang buat video palsu terbabit.

2. Tujuan nak tutup isu dna.

3. Raih simpati pengundi di sarawak.

tetapi tuduhan dia agak sedikit pincang sebab ketidaklogikkan dari segi timeline. Fikir ke dalam sket. Video tue bertarikh pada 21 february. So, macam mana dsai dan geng2 pkr tahu bahawa isu dna ini akan hangat pada bulan march? Katakanlah isu dna tidak akan wujud, so bagaimanakah video terbabit? 

Dan macam mana pakatan rakyat tahu bahawa dun sarawak akan dibubarkan sedangkan kelulusan untuk membubarkan dun terletak pada kerajaan. Mereka malahan tidak akan mengumumkan kepada pakatan rakyat agar pr boleh membuat persiapan sekalipun.

Kalau bulan tiga dun negeri sarawak tidak di bubarkan lalu bagaimana kedudukan video tersebut?

Perlu di ingatkan satu perkara hishamudin dalam kenyataan bersama media semalam memberitahu bahawa dia baru tahu kewujudan video pada pagi semalam sedangkan umum seperti kita semua hanya tahu menjelang tengahari dan dsai pula hanya tahu selepas zohor. Itupun setelah dimaklumlah oleh beberapa individu yang telah menonton video terbabit.

So macam mana hishamuddin boleh mendahului kita semua? Adakah datuk t telah berjumpa dengan hishammudin untuk melaporkan hal ini tetapi hishammudin menolak? Dan kenapa hishamuddin berulang-ulang kali menegaskan bahawa pdrm tidak terlibat dalam rakaman aksi seks pemimpin kanan pembangkang sedang ketika perkara itu sedang hangat diperkatakan, tiada sesiapapun pada ketika itu membuka mulut dan menyalahkan polis. Ya ada yang menuduh bn, tetapi menuduh bn bukan bererti menuduh pdrm.

Namun, jika di tanya pandangan peribadi aku, buat masa sekarang lebih baik kita jangan tuduh sesiapa pun. Kita jangan tuduh bn sebab belum ada bukti ianya ada kaitan dengan bn. Tak dapat dinafikan ramai di kalangan kita mengesyaki bn, tetapi sayangnya kita belum ada bukti dan hujah kuat yang boleh menunjukkan direct linking kes ini dengan bn dan wajarlah kita memilih untuk bersikap rasional.

Berbalik kepada isu zn, kalau semalam teori nya berbeza tetapi hari ini dia sendiri yakin bahawa individu dalam video terbabit adalah dsai. Ini pelik. Bukan sekadar yakin malahan memberikan jaminan lagi. Apa yang mengubah pemikiran dia? Teringin juga nak tahu. Dia tidak mengiyakan atau menafikan dia telah menonton video terbabit. Ini juga pelik. 

Apa salahnya cakap terus terang? Kalau dah tengok, cakap je lhar dah tengok. Kalau belum tengok cakap je lhar belum tengok. Harus di ingat dalam kenyataan di atas tiada "nama" pemimpin pembangkang yang di rekodkan. Cuma apa yang dapat kita kenalpasti ialah pemimpin tersebut terbukti orang islam. 

Dan kenapa utusan sehingga hari ini masih tidak menulis nama dsai sebagai individu yang di syaki adalah watak dalam video skandal seks? Ini menimbulkan tanda tanya. Apa yang mereka cuba buat kali ini? 


Ameno : Tanda tanya makin besar..

Share this

14 Responses to " Terkini : Zulkifli Nordin sahkan pelaku video skandal seks! "

  1. semakin lama semakin lucu lah.. macam zulkifli taknak ngaku dah tengok belum(tak taula masa tengok dia cabut tak kopiah) tapi dah yakin 110 peratus..bukan 100 tambah lagi sepuluh.. jgn terlalu kotorkan politik sampai generasi muda cam saya rasa jijik dengan politik.ajarkan kami politik sihat

    hottest entry di blog khalis :
    orang yang tak mempunyai tangan,tetapi hebat

    paku dan budu mat saleh cakap melayu

    kereta polis canggih dari seluruh dunia

    Bekas CD yang menarik dan buat orang jeles

    BalasPadam
  2. Hebat DSAI yg sakit tulang belakang dapat membuat pelbagai aksi dlm ms 17 minit..haha.ZN ni mmg keparat.membuat pengesahan mcm dia nampak.

    BalasPadam
  3. bukan setakat itu saja..ada kenyataan Tan Sri Khadid Ibrahim pun diputar belit..Tajuk Berita ditulis begini "Dakwaan terbaru ke atas Anwar sangat serius jika benar" sedangkan jalan ceritanya adalah "Dakwaan terbaru ke atas Anwar sangat serius jika TIDAK benar"..pandai nak kelentong rakyat...utusan yg sangat meloyakan...

    BalasPadam
  4. tolong la jgn tuduh PDRM wat vid ni.. kami xde mase nk buat cmni, atau kepakaran utk wat benda jijik cam ni but its not impossibble to create. Bnyak je international agency yg bole wat.. cume bagikan duit aje.. & Cash is very hard to trace..
    -polmas

    BalasPadam
  5. HAHAHA..LWAK LA....POMPANGPOMPANG KATA YANG TU ANWAR..BILA ANWAR TNJUK BUKTI....POMPANGPOMPANG KATA PKR YANG BUAT PULAK VIDEO TU...HAHAHAHA..KALAU BAPAK POMPANG PON DAH DOK TEKANTOI(MAK JIB)..NI KAN PULAK KUNCU2NYA..HAHAHA

    BalasPadam
  6. beb, ko cari video tu..bak kami tgk..
    ko kn wartawan paling kitorg caya skrg nih!!!

    BalasPadam
  7. kami sebagai golongan muda mahukan politik yg sihat!!!!!!

    BalasPadam
  8. kot2 laki dalm video 2 adalh ZN hahahha

    BalasPadam
  9. polotik oh politik, dosa dan pahala dibelakangkan, halal dn haram dibiasakan. ingatlah wahai pendusta, kta semua akn meninggalkan dunia ini. jgn lah kerana kuasa kita sanggup mengaibkn orang sehina itu.

    BalasPadam
  10. CAP AYAM - undilah pas...relek ja...ceramah agama dipandang tinggi,pkr dan umno ceramah politik yang didahulukan...

    BalasPadam
  11. jijik ngan politik kotor kat Malaysia ni. malu.. malu..

    BalasPadam
  12. Hello Zul Nordin, kepala otak kamu dah masuk 'ulat' ke? Kamu nak bahan 'pitih' ke, nak Datuk Melaka ke, jangan lah sampai meghina orang lain ikut Feringgi Thambi tu...ape benda yang kamu nak cakap aje kat Najib...kamu pun dah keluar dari PKR tak akan takde upah...tu pun tak reti

    BalasPadam
  13. HAHAHA..LWAK LA....POMPANGPOMPANG KATA YANG TU ANWAR..BILA ANWAR TNJUK BUKTI....POMPANGPOMPANG KATA PKR YANG BUAT PULAK VIDEO TU...HAHAHAHA..KALAU BAPAK POMPANG PON DAH DOK TEKANTOI(MAK JIB)..NI KAN PULAK KUNCU2NYA..HAHAHA

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...