Kaki melawan

Jika ada apa-apa pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Ads

Monday, March 28, 2011

Hot! Rosmah Mansur pakai tudung.

Perghhhhhhh.. rosmah pakai tudung bhaiii.... perghhhhh aku cuma mimpi je beb..

kah kah kah
kah kah kah kah
kah kah kah kah kah..

lepaklah.. kita gurau2 tambah mesra kan? Acececehh.. takan marah kot?

Berikut di bawah ialah gambar datin rosmah bersama isteri pegawai brunei. Sila tengok dan teliti baik2.

Perasan tak ada seseorang yang menyerupai wanita cina yang tak pakai tudung tapi masih berpakaian sopan yang paling hujung sekali bahagian kanan?

Yang tak pakai tudung pun sebab dia bukan islam [dipercayai]. Di brunei ada menteri/pegawai cina juga. Tapi tengok macam mana mereka boleh hidup harmoni. Mudah. Orang islam berperangai macam orang islam, maka org bkn islam akan respect mereka secara automatik.

Dan rosmah mansur ialah satu2 wanita islam yang memang slumber habis tak pakai tudung. Tak pernah menyesalnya brunei, bila tak masuk malaysia. Yang menyesal ialah aku, kerana pemimpin malaysia suka maksiat. Itupun untuk duit. Cis.. memalukan.

Ameno : Brunei maju, aman dan sempurna walaupun mereka takde kasino, takde arak dan takde disko. Heh.
IKLAN TEXT DISINI

26 comments :

  1. rosmah ni slamber jek ek..dlm rmai2 yg bertudung tu dia slumber tjuk rambut busut dia... dia ni tak taw malu atau xde kemaluan... ish2...

    ReplyDelete
  2. cilake...tipah tertipu.....tajuk suspen siot..

    -syah-

    ReplyDelete
  3. H4X said :

    dah leh agak tipu.. rosmah bertudung?

    kah kah kah... mmg aku sepak pipi aku supaya terjaga dari mimpi ni...

    ReplyDelete
  4. Macam mane die leh jadi tinggi lak Acik? heheeheheehhe ;-)

    ReplyDelete
  5. serius baru je nak masuk umno.. sbb ingat ada member tya..(orang umno la) ko kalu rosmah pakai tudung masuk umno tak? hehehe

    hottest entry di blog khalis :
    Kantoi ketika skodeng

    ReplyDelete
  6. kalau akulah sbg org biasa ni..kalau dikelilingi org yg bertudung mcm tu..sumpah aku terasa sgt malu...apa dia xda perasaan malu ker???? xpaham aku.islam just on the name.

    ReplyDelete
  7. Aku cepat2 bukak link, sambil2 tu aku tanya diri aku sendiri, betul ke Rosmah pakai tudung... hahaha.... rupenye.... tajuk gempak tu...

    ReplyDelete
  8. SEKADAR BERKONGSI MAKLUMATSecara mudahnya cuba kita lihat betapa ramainya lelaki akan menjadi DAYUS apabila :-

    1) Membiarkan kecantikan aurat, bentuk tubuh isterinya dinikmati oleh lelaki lain sepanjang waktu pejabat (jika bekerja) atau di luar rumah.

    2) Membiarkan isterinya balik lewat dari kerja yang tidak diketahui bersama dengan lelaki apa dan siapa, serta apa yang dibuatnya di pejabat dan siapa yang menghantar.

    3) Membiarkan aurat isterinya dan anak perempuannya dewasanya terlihat (terselak kain) semasa menaiki motor atau apa jua kenderaan sepanjang yang menyebabkan aurat terlihat.

    4) Membiarkan anak perempuannya ber'dating' dengan tunangnya atau teman lelaki bukan mahramnya.

    5) Membiarkan anak perempuan berdua-duaan dengan pasangannya di rumah kononnya ibu bapa 'spoting' yang memahami.

    6) Menyuruh, mengarahkan dan berbangga dengan anak perempuan dan isteri memakai pakaian yang seksi di luar rumah.

    7) Membiarkan anak perempuannya memasuki akademi fantasia, mentor, gang starz dan lain-lain yang sepertinya sehingga mempamerkan kecantikan kepada jutaan manusia bukan mahram.

    8) Membiarkan isterinya atau anaknya menjadi pelakon dan berpelukan dengan lelaki lain, kononnya atas dasar seni dan lakonan semata-mata. Adakah semasa berlakon nafsu seorang lelaki di hilangkan?. Tidak sekali-sekali.

    9) Membiarkan isteri kerja dan keluar rumah tanpa menutup aurat dengan sempurna.

    10) Membiarkan isteri disentuh anggota tubuhnya oleh lelaki lain tanpa sebab yang diiktiraf oleh Islam seperti menyelamatkannya dari lemas dan yang sepertinya.

    11) Membiarkan isterinya bersalin dengan dibidani oleh doktor lelaki tanpa terdesak dan keperluan yang tiada pilihan.

    12) Membawa isteri dan anak perempuan untuk dirawati oleh doktor lelaki sedangkan wujudnya klinik dan hospital yang mempunyai doktor wanita.

    13) Membiarkan isteri pergi kerja menumpang dengan teman lelaki sepejabat tanpa sebarang cemburu.

    14) Membiarkan isteri kerap berdua-duan dengan pemandu kereta lelaki tanpa sebarang pemerhatian.
    Terlalu banyak lagi jika ingin saya coretkan di sini. Kedayusan ini hanya akan sabit kepada lelaki jika semua maksiat yang dilakukan oleh isteri atau anaknya secara terbuka dan diketahui olehnya, adapun jika berlaku secara sulit, suami tidaklah bertanggungjawab dan tidak sabit 'dayus' kepada dirinya. Mungkin kita akan berkata dalam hati :- " Jika demikian, ramainya lelaki dayus di kelilingku" Lebih penting adalah kita melihat, adakah kita sendiri tergolong dalam salah satu yang disebut tadi.

    Awas wahai lelaki beriman..jangan kita termasuk dalam golongan yang berdosa besar ini.
    Wahai para isteri dan anak-anak perempuan, jika anda sayangkan suami dan bapa anda, janganlah anda memasukkan mereka dalam kategori DAYUS yang tiada ruang untuk ke syurga Allah SWT. Sayangilah dirimu dan keluargamu. Jagalah dirimu dan keluargamu dari api neraka.

    Akhirnya, wahai para suami dan ayah, pertahankan agama isteri dan keluargamu walau terpaksa bermatian kerananya.


    Nabi SAW bersabda :

    Ertinya : "Barangsiapa yang mati dibunuh kerana mempertahankan ahli keluarganya, maka ia adalah mati syahid"

    ReplyDelete
  9. sekali tgk mcm samivoleum pon ader..hahaha

    ReplyDelete
  10. ceh..ingat betul da..br nak sejuk cket hati kalau kak mah pakai tudung..br lah menjadi teladan kpd rakyat.

    ReplyDelete
  11. umngok ni xreti pakai tudung ke??

    ReplyDelete
  12. Mula2 baca tajuk macam xpercaya saja.
    Bila baca entry.Semoga dia dapat taufik dan hidayah untuk menutup aurat.
    Kalau Tak Suka , Pulangkan!!!....

    Sebab Mata Lelaki Gemar Lihat Badan Wanita

    ReplyDelete
  13. Aduss!! Bagai nak rak click. Rugi lah klau pakai tudung. mcmana nak tunjuk rambut busung eh busut!

    ReplyDelete
  14. cis...trtipu....nk tgk gak cm mn rmbut gerbang dipkaikn tudung....tp x kesampaian hajat ku ini...

    ReplyDelete
  15. apsal rambot die mcm helmet sehh hauhuahuha,,, tk bole angkat sehh tgk

    ReplyDelete
  16. ceh...kelam kabut ak baka... igatkn nk tgk gak la mcm mn rupa dia ni pkai tudung... der jer kamu ni...

    ReplyDelete
  17. Kau orang ini memang tak faham perasaan orang..Dia tak akan pakai tudung kerana orang-orang suruh, dia nak pakai tudung dengan kerelaan hati nya, barule betul...Bukan kerana desakkan orang!!!lagi yang selalu desak dia semua pembangkang..Dia rela masuk neraka dengan suaminya dari menerima desakkan orang dari pembangkang, Lagi pun ularMak UMNO semua buat dek..je..Munkin Ulamak UMNO kata dalam hati mereka 'Lantak le dia dengan suamiNya masuk neraka, tegur kang kena letak jawatan, baru padan muka!!!'...Sooooo... tak payah buat isu. Kita cari isu lain untuk menang...Betul Tak??? BBBBBEEEEETTTTTUUUULLLLLLL...

    ReplyDelete
  18. npe rosmah dlm gamba nie nmpk cm kurus ek?? lalalala

    ReplyDelete
  19. rosmah ni nama je islam.. tp sebaliknya.

    ReplyDelete
  20. ceh...kelam kabut ak baka... igatkn nk tgk gak la mcm mn rupa dia ni pkai tudung... der jer kamu ni...

    ReplyDelete
  21. apsal rambot die mcm helmet sehh hauhuahuha,,, tk bole angkat sehh tgk

    ReplyDelete
  22. ceh..ingat betul da..br nak sejuk cket hati kalau kak mah pakai tudung..br lah menjadi teladan kpd rakyat.

    ReplyDelete
  23. serius baru je nak masuk umno.. sbb ingat ada member tya..(orang umno la) ko kalu rosmah pakai tudung masuk umno tak? hehehe

    hottest entry di blog khalis :
    Kantoi ketika skodeng

    ReplyDelete
  24. Mula2 baca tajuk macam xpercaya saja.
    Bila baca entry.Semoga dia dapat taufik dan hidayah untuk menutup aurat.
    Kalau Tak Suka , Pulangkan!!!....

    Sebab Mata Lelaki Gemar Lihat Badan Wanita

    ReplyDelete
  25. rosmah ni nama je islam.. tp sebaliknya.

    ReplyDelete

Komen mestilah berkaitan dengan artikel.Kalau nak maki hamun ke (kalau dah geram sangat neh) sila maki hamun saya je, janganlah maki hamun ataupun babitkan ahli keluarga saya dalam neh. Tak kan itu pun nak di ajar lagi? Masing2 dah besar. Kalau tak suka saya, so sila lah kutuk2 saya.. apa kena mengena family saya dalam neh? sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...