Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 17 Februari 2011

Identiti amingenji yang hina kaum india terdedah.








Ini adalah kali kedua aku menulis semula posting neh. Tulisan kali pertama aku padam. Aku padam sebab aku rasa terlalu skema dan entah hapa-hapa. Heh

Kalau korang nak tahu asas citer neh, dipersilakan rujuk video racist neh terlebih dahulu. Dah tengok boleh masuk komen sini.

1. Tengok printscreen kat atas. Aku tengok budak amingenji neh dah berambos setelah video racist tersebut menjadi kontroversi di dunia internet.

2. Mungkin itupun yang dia cari untuk raih populariti.

3. Yelah, kalau sungguh nak berambos, kenapa tak tutup je terus blog dia? Betul? Bajet nak tunjuk muka tak handsome dia lah tue.. ceh

4. Siap bagi amanat terakhir lagi tue. Ceh.. terakhir lah sangat.. kalau berani meh lah datang sini kita slowtalk sesama..

5. Namun aku rasa budak gangster melayu neh memang ada masalah jiwa yang kronik. Dia ingat dia sorang aje kenal dunia internet time umur 15 - 17 tahun? Aku pun kenal dunia internet sejak awal remaja gak tapi takde plak nak wat belog bodoh macam tue.. apatah lagi merepek yang bukan-bukan kat youtube..heh

6. Dalam pada dok kutuk india, dia makan gak roti canai enh? Sadis betul..

7. Kalau korang tengok video racist tersebut.. korang perasan sebenarnya dorang [amingenji gangster yg tak handsome] neh buli budak-budak yang baru masuk sekolah.. maybe bebudak form 1 kot..

8. Budak-budak melayu yang buli bebudak india tue sekarang form 5. Nak amek SPM. Tapi kaki ponteng sekolah.. kaki suzi [boleh tengok repekan di atas] dan kaki mengarut..

9. Pengajaran terbaik untuk budak ini ialah dia kena dihukum. Dia kena minta maaf secara terbuka dan berjanji tidak mengulangi perbuatan biadap tersebut.

10. Kenapa kita kena hukum dia? Pasal dia neh .. beratus-ratus komen hina islam, melayu dan Nabi Muhammad saw kat youtube [bawah video dia] ditulis.. sebagai respon balas di atas perbuatan biadap dia.. Namun video tersebut telah hilang ble dia bertindak tutup account dia. Dia fikir kita hanya dapat jejak dia menerusi facebook, twitter dan youtube je ke? Dalam blog pun boleh gak per. Heh

11. Nak tengok gambar dia?

Opsss maaf aku tutup sebab dia tak handsome pun. Buang masa lah tengok budak yang berperangai buruk bila tak sedar muka pun tak berapa handsome gak.. heh

12. Kesimpulan nya budak yang buat video racist neh memang orang melayu. So orang-orang yang mengatakan india yang buat video tersebut semata-mata nak cetus rusuhan kaum nampaknya tak betul.. tet.

13. Apa pun bangsa mereka, asalkan mereka racist mereka tetap dibenci. Aku benci racist india, melayu atau cina. Tiada beza kerana racist ialah racist. Racist bukan bawa imej bangsa tapi imej individu. Orang macam di atas neh, walaupun dia melayu.. dan bersikap racist tetapi tidak adil pula kalau seme melayu terpalit dengan persepsi buruk disebabkan kebiadapan dia.

14. Ada juga yang bagitau mungkin budak neh dah insaf.. aku nak cakap, kalau dia dah insaf Alhamdullilah. Lagi bagus kalau dia tulis statement minta maaf secara terbuka. Tapi kalau dia lari sebab takut .. bek tak payah. Makna dia bukan nya insaf sebaliknya dia takmo dikenakan tindakan undang-undang je. Orang yang dah insaf depa tak lari tapi sebaliknya depa deal dengan situasi tersebut.

15. Kesimpulan nya janganlah kita bersikap racist disebabkan ada orang racist dengan kita. Mereka [orang bukan islam] menilai kita [orang islam] berdasarkan perwatakan kita. So.. pepandailah bawa imej islam yang Rasul Allah tonjolkan.
Ameno : Amingenji.. lagi bagus kalau ko masuk blog aku neh weh..

Share this

21 Responses to " Identiti amingenji yang hina kaum india terdedah. "

  1. blog dia

    chentamusic.blogspot.com

    BalasPadam
  2. gambo yg ameno dah sensored tu bleh dpt kat sini http://chentamusic.blogspot.com/search?updated-max=2010-09-04T19:43:00-07:00&max-results=7

    BalasPadam
  3. budak ni dok s.alam?? Jom follow aku cari....suruh dia mintak maap hehe

    BalasPadam
  4. http://4.bp.blogspot.com/_G9fEFV9uD_0/TB-C01rvJII/AAAAAAAAAA4/rVsLBtNzzCc/s320/DSC08165.JPG

    BalasPadam
  5. muka dia mmg takleh blah,kakaka..budak2 baru nak naik ni.pemalas lak tu,blh lak ponyeng klas,ehe

    BalasPadam
  6. tp dia da tutup blog dia dan juga video racist dia kat utube,hahaha..penegecut ghopenya..aku baru ingat nak bgelak ketawa baca blog dia,ehe

    BalasPadam
  7. alah, tak sempat nak tgk blog die.. dah takde.. nak gak tgk tahap kehenseman mukanya.. aicheh, paling aku geli amanat terakhirnye tu... wakakakaka...samdol betul.

    BalasPadam
  8. ewww..muka mcm lubang jamban tandas awam. ada hati nak jadi berok2 di jalan! pergi mamos lah

    BalasPadam
  9. kesian tgk bdk india tu...apelah truk sgt perangai si racist ni...memalukan jer!!

    BalasPadam
  10. Amin : awak mungkin membaca artikel neh.. kalau awak sudi sila hubungi saya.. ada baiknya kalau awak minta maaf.. tak luak apa der kalau minta maaf sbb perbuatan awak tue mmg terang menyalahi akhlak seorang muslim

    BalasPadam
  11. ameno;..kesalahan amingenji adalah menyalin video ini ke hphone dan dgn pertimbangan yang tidak matang telah menguploadkan kedlm youtube...pihak kementerian pelajaran telah membuat siasatan keatas kes ini dan pembuli telah diambil tindakan...utk maklumat lanjut bole hubungi saya...

    BalasPadam
  12. Dahla tu kawan2...xgune kutuk budak camni. dhla pengecut, ade hati nk tunjuk gengster plak...Orang yang betul2 jahat die xkn tunjuk die ni jahat klu korg nk tau, ini bdasarkn pgalaman aku slame idup 40 thn la idup atas dunia ni. 1 pesanan aku kat budak ni, ko nk samseng sampai bile? sampai tubuh badan ko dah xlarat nak wat keje2 samseng camtu? pikir la sket, pikir dengan otak, bukan dengan bontot!

    BalasPadam
  13. AminGenji (The Copy Cat)19 Februari 2011 pada 11:59 PG

    muahahahaha..saya da masuk admin..hahaha..kutuk ar "saya" lagi...saya suke kutuk2x keling nih..

    BalasPadam
  14. budak ni racist mcm UMNO gak.....

    BalasPadam
  15. hero kampung je amin nih. poyo nak mampus

    BalasPadam
  16. kalau kornag nak tahu.. bukan budak ni yang buat video tu.. cuma kebodohan dia amik dari kawan dia dah upload ke utube.. Kalau yang upload tu dah tentu budak2x korang jangan jadi bebudak gak..

    BalasPadam
  17. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  18. You shouldn't have censored his face. People like this don't deserve to have their identity protected.

    BalasPadam
  19. kesian tgk bdk india tu...apelah truk sgt perangai si racist ni...memalukan jer!!

    BalasPadam
  20. You shouldn't have censored his face. People like this don't deserve to have their identity protected.

    BalasPadam
  21. alah, tak sempat nak tgk blog die.. dah takde.. nak gak tgk tahap kehenseman mukanya.. aicheh, paling aku geli amanat terakhirnye tu... wakakakaka...samdol betul.

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...