Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 31 Januari 2011

Petrol naik esok malam!

Entry kali neh pendek je. Malas tulis banyak pasal tengah sibuk busy dengan isu revolusi di mesir. Ewaahh cam aku kat mesir plak. Hahaha.. actually aku tengah belajar dan prastice maaa.. sebab tak lama lagi nak buat revolusi kat malaysia pula. Senang nanti nak kerjakan kerajaan zalim neh..

Berita yang aku dapat tahu minyak naik tengah malam ini. Sumber terkini dari twitter teo neo ching.. ahli parlimen serdang = mp pakatan rakyat. dan lagi satu sumber plak dari rakan2 saya benci harga barang naik. baca bawah neh laporan dia.


Kepada kekawan yang nak update pasal harga barang2 dan perkara2 yang berkaitan, sila join group tersebut. Banyak info menarik dalam tue. Seme update kat situ.

Apa pun harga petrol terbaru ini effected untuk ron 97 je. Tak pasti dah masuk berita ke belum tapi kalau belum masuk pun aku rasa esok kot baru diwar2kan. Selamat menikmati harga baru ya kekawan2. eNJoy yourselves. Heh

Updated :



aDa sedikit kekeliruan dari segi info. Samada naik malam ini atau malam esok. Tarikh kurang pasti tapi rujuk kepada member yang dapat MOF tue dia cakap tengah malam neh. Rasanya betul larh kot. Apa pun selamat menikmatinya lah sebab naik tetap naik. Enjoy!

Ameno : BN naik, barang naik, semua naik. Heh

*** Maaf, aku silap tafsir tarikh daa.. petrol naik malam neh.

Share this

7 Responses to " Petrol naik esok malam! "

  1. Hadiah kemenangan di Dun Tenang bukan saja utk warga Tenang tapi seluruh malaysia. ngee~

    BalasPadam
  2. Ameno, setiap 1 hbulan, kadar ron97 akan turun naik, tau kan? sebab mengikut dakwaan kerajaan, ron97 tiada subsidi, maka harganya diapungkan setiap awal bulan. Tapi mmg selama ni harga minyak naik tak turun2, jadi itu mmg questionable.

    Off topic. Minta jasa baik ko unblock aku kat page "Rosmah Mansur, sila minta...". Aku tak tau atas alasan ape aku di-block. Ko tau kan real account aku yg mana.

    BalasPadam
  3. kerajaan mmg x konang budi rakyat..
    dah monang bagi la kito sonang siket...
    ini tidak..
    nie yg pak cik hangin nie..!!!!

    BalasPadam
  4. kerajaan mmg x konang budi rakyat..
    dah monang bagi la kito sonang siket...
    ini tidak..
    nie yg pak cik hangin nie..!!!!

    BalasPadam
  5. Ameno, setiap 1 hbulan, kadar ron97 akan turun naik, tau kan? sebab mengikut dakwaan kerajaan, ron97 tiada subsidi, maka harganya diapungkan setiap awal bulan. Tapi mmg selama ni harga minyak naik tak turun2, jadi itu mmg questionable.

    Off topic. Minta jasa baik ko unblock aku kat page "Rosmah Mansur, sila minta...". Aku tak tau atas alasan ape aku di-block. Ko tau kan real account aku yg mana.

    BalasPadam

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...